Acest mod, de a face reclamă în lift, reprezintă unul dintre multiplele tipuri de publicitate neconvențională, care și-a demonstrat beneficiile și avantajele în fața altor medii de promovare. De ce? Simplu. Liftul este folosit în fiecare zi de zeci de persoane care pot deveni consumatori pentru produsele și serviciile unei companii ce se promovează în acest mediu, deoarece impactul vizual este instantaneu.
Publicitatea în lift creează o rată de 84% a conștientizării mesajului, iar reclama afișată este reținută în proporție de 94%, conform Evia Media, agenție de publicitate neconvențională.
Iată principalele avantaje și beneficii ale publicității în lift:
1. Exclusivitatea spațiului publicitar
Numeroasele studii legate de modificarea comportamentului consumatorului au condus clar la faptul că publicul nu mai este interesat de a citi sau a viziona, zi de zi, numeroasele tipuri de mesaje publicitare. Aici intervine eficiența publicității în lift, deoarece consumatorului nu i se dau alternative de reclame, ci produsul sau serviciul expus are exclusivitate.
2. Audiența captivă
Timpul mediu petrecut în lift de o persoană se rezuma la un interval de 15 – 25 de secunde. Pentru a nu se plictisi sau a se simți incomod în prezența unei alte persoane, privirea acesteia caută să găsească ceva interesant de citit. Cercetările în domeniu au demonstrat că citirea unei reclame în lift captează atenția consumatorilor și fac posibilă memorarea acestuia în peste 80% din cazuri.
3. Repetiția este cea mai puternică armă a publicității în lift
Mesajul unei campanii de publicitate în lift lucrează pentru compania ce alege acest mijloc de promovare, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Concluziile unui studiu referitor la publicitatea în lift condus de Departamentul de Marketing al Institutului Ryverson Polytehnical din Toronto și Colegiul Capilano din Vancouver au arătat că publicitatea în lift creează o rată de 84% a conștientizării mesajului, reclama este reținută în proporție de 94%, 85% din părerile exprimate despre publicitatea în lift sunt pozitive, 82% dintre respondenți consideră că mesajul publicitar este interesant de citit, are public diversificat.
5. Nivel ridicat al vizualizării constante
În clădirile de birouri, unde sunt amplasate ramele pentru publicitatea în lift, s-a constatat că un număr aproximativ de 500 de persoane folosesc zilnic liftul. Printr-un calcul simplu rezultă faptul că o campanie publicitară desfășurată pe o perioadă de 3 luni, într-o astfel de clădire, este vizualizată de 70.000 de ori și oferă un impact foarte mare în rândul consumatorilor.
În multe procese de recrutare, accentul cade aproape exclusiv pe rezultate: ce a construit candidatul, ce a reușit. Însă o imagine completă a unui profesionist nu se vede doar în succese, ci și în felul în care a gestionat greșelile.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Piața muncii din România a fost mult timp considerată ca unul dintre cele mai mari atuuri ale țării noastre, însă, în 2025, a devenit una dintre cele mai mari provocări pentru perioada următoare.
Angajatorii din România au postat în ultima lună peste 22.000 de locuri de muncă pe platforma eJobs.ro, o parte dintre acestea sunt dedicate sezonului de sărbători, când volumul de activități crește semnificativ,
Scrie povestea Clujului în mai multe limbi și pe mai multe continente. Conectează Clujul la lume și lumea la Cluj. Descoperă oameni și oportunități acolo unde alții văd doar granițe. Trecerea ei prin oraș se vede.
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată personalităților care sfidează trecerea timpului și rămân repere de succes, relevanță și forță interioară chiar și la vârste înaintate.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.