BIPA, brandul de drogherii al grupului german REWE, va începe extinderea în România la începutul anului viitor, prin lansarea oficială a primului său magazin în Mega Mall București. Primul magazin BIPA va avea o suprafață de 370 metri pătrați și va fi situat la etajul -1.

BIPA va aduce clienților români peste 1.000 de branduri de frumusețe, îngrijirea părului, parfumuri, îngrijire pentru bebeluși, igienă dentară și sănătate. De asemenea, o să lanseze local peste 1.500  de produse private label de la branduri proprii, precum Bi Care, Bi Life, Bi Kids, Bi Styled, Bi Home, Baby Well, Look by Bipa, Bi Good, la un raport calitate-preț foarte bun.

"Suntem extrem de entuziasmați să venim oficial în România. Acesta este un nou moment de referință în creșterea companiei. Este, de asemenea, un pas strategic pentru întregul Grup REWE, consolidând deja prezența locală puternică a brandulului de discount PENNY. Abia așteptăm ca românii să descopere conceptul nostru de magazin și produsele noastre, în special mărcile noastre private", a declarat Martin Gaber, CEO BIPA România.

Daniel Gross, CEO PENNY România și membru al Consiliului de Administrație BIPA România a adăugat: "Suntem mândri să primim BIPA ca un brand nou în România, alăturându-se PENNY ca parte a expansiunii locale a Grupului REWE. A avea două branduri puternice pe piața românească reflectă angajamentul nostru față de creștere și față de clienți, cărora vrem să le oferim multiple opțiuni de alegere și de  valoare. România rămâne un focus în dezvoltarea noastră pe termen lung".

După deschiderea primului magazin în Mega Mall București, compania își va continua calendarul puternic de extindere, are în plan să deschidă între 20 și 25 de magazine pe an.  România este a treia țară în strategia de extindere internațională BIPA, după Austria și Croația.

În 2025, BIPA a depășit bariera de 1 miliard de euro cifră de afaceri în Austria și Croația. Doar în ultimii trei ani, BIPA și-a crescut cifra de afaceri în Austria cu peste 25% și în Croația cu peste 72% în perioada comparativă 2021-2024.