Skip to main content

advertising

    • Adrian Boţan, creativul român cu cea mai înaltă funcție în advertisingul global

      Adrian Boţan este unul dintre cei mai talentaţi directori de creaţie din publicitatea românească. Lucrează de 19 ani la McCann Bucureşti, cea mai premiată agenţie locală la nivel internaţional, iar din 2014 este global executive creative director pentru brandul Nestle în cadrul reţelei McCann. Spune că a ajuns să aibă succes pentru că în cadrul biroului din Bucureşti mereu s-a ghidat după o regulă: să nu fii individualist şi sa lucrezi în echipă. Pentru că, altfel, te autoexcluzi din domeniu.
    • Absolvent de Mate-Info, cu o carieră de 17 ani în advertising

      Abordăm, în ultimul număr al Revistei Cariere, Schimbarea. Cu S mare, pentru că vorbim despre acea cotitură în meserie care, la modul ideal, ar trebui să se producă înainte să rămâi ancorat într-un domeniu care nu te satisface pe deplin. Vasile Alboiu este un director de creație atipic: a terminat Facultatea de Matematică - Informatică a Universității din București, cu o diplomă în Computer Science, și a ajuns să facă advertising, producție TV, scenografie, regie de film și videoclipuri, filme de animație și instalații de tot felul. Un personaj care demonstrează că, tot mai des, meseria unică de-a lungul întregii vieți este o idee expirată, că omul vrea mai mult, poate mai mult, face mai mult.

    • BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri româneşti

      Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcție a advertisingului la o componentă esențială în strategia de business cu rol decisiv în lupta pentru diferențiere pe o piață din ce în ce mai aglomerată în oferte care mai de care mai atractive. Succesul se măsoară în capacitatea de a transforma brand awarness-ul în preferință și loialitate, în capacitatea de diferențiere și în arta de a spune o poveste relevantă.
    • Tu unde ai vrea să vezi publicitate?



      De câte ori vi s-a întâmplat în timpul călătoriei cu liftul, fie în blocul în care locuiți, fie la birou, să vă plictisiți crunt sau să vă simțiți incomodați de prezența unei alte persoane ori să citiți instrucțiunile de folosire a liftului sau diferite mâzgălituri de pe pereții liftului? Unele companii s-au gândit cum să folosească acest spațiu aparent plictisitor, punând afișe publicitare. 
    • Noaptea Devoratorilor de Publicitate... în cifre!

      40 de țări în care rulează an de an și 300.000 de entuziaști din toate colțurile lumii care devorează într-o noapte cultul publicității la unison. 100 de orașe se înscriu anual în turneu și 33 de ani s-au scurs de la prima noapte albă închinată spoturilor publicitare de top. 60 de nationalități diferite comunică, în 7 ore de program, în limba universală a advertisingului. Așa arată în cifre Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ajunsă în 2014 la cea de a 19-a ediție, mai intensă, mai autentică și mai antrenantă ca oricând! Evenimentul va avea loc în data de 7 noiembrie, la Sala Polivalentă.
    • Au inceput inscrierile la cea de-a XIV editie Internetics

      Cel mai important festival de branding, marketing si advertising online din Romania deschide poarta inscrierilor in perioada 09 septembrie- 14 octombrie 2014, online, prin completare formularului disponibil pe site-ul oficial Internetics. Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti.  

    • Cand – si de ce – merita sa platesti pentru tweet-uri sau postari publicitare pe Facebook

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Daca esti prezent si activ in „social media” – denumirea generica data retelelor de socializare online si, prin extensie, mediilor si canalelor de comunicare reprezentate de aceste retele – atunci sigur le-ai vazut: sunt reclame “imbracate” in asa fel incat sa para (aproape) exact ca orice tweet de pe Twitter, postare de pe Facebook sau update de pe LinkedIn, deci exact ca orice postari normale publicate de catre prietenii si followerii tai. 

    • Noile tendinţe ȋn e-commerce, piaţa viitorului

      Trăim ȋn era internetului, o perioadă ȋn care informaţia circulă cu viteza unui click. Impactul incontestabil pe care web-ul l-a avut atât ȋn vieţile noastre, cât şi ȋn domeniul afacerilor este uimitor, iar cei care au reuşit să ţină pasul cu schimbările tehnologice au avut numai de câştigat. Ȋn ceea ce priveşte e-commerce-ul, acesta a reprezentat unul din vârfurile de lance prin intermediul căruia internetul şi-a făcut cel mai bine simţită prezenţa.

    • Oportunităţi de carieră pentru pasionaţii de Relaţii Publice şi Advertising

      Asociaţia studenţilor la Relații Publice și Comunicare vă invită între 7 şi 8 aprilie la cea de-a şasea ediţie a PR&Ad Fair. Scopul principal al singurului târg de joburi şi internshipuri  în domeniul Relaţiilor Publice şi Advertisingului din România  este facilitarea accesului tinerilor pasionaţi de aceste domenii pe piaţa muncii. Evenimentul se va desfăşura la Colegiul Naţional „Gheorghe Lazăr” din Bucureşti.

    • 44 de premii de 10.000 lei fiecare pentru antreprenorii creativi

      Dacă ai idei de afaceri în domeniile advertising, arhitectură, arte și piața de artă, meșteșuguri, design, modă, film, video & fotografie,  software şi computer games, muzică, arte vizuale și performing arts, publishing, televiziune sau radio, acum ai ocazia să îşi expui proiectele şi ai şansa să primeşti ajutor pentru punerea lor în aplicare.

    • Creatorul de conţinut

      După ce a lansat şi promovat primul său lung metraj, “Tatăl-fantomă”, în calitate de scenarist şi regizor, Lucian Georgescu a revenit în industria de publicitate, propunându-ne o nouă definiţie a ceea ce înseamnă advertisingul şi „renovând” agenţia căreia i-a dat viaţă în urmă cu un deceniu: GAV.

    • Social Media nu e Sfântul Graal

      Multe s-au schimbat în materie de advertising din 1998 de când Sorin Trâncă lucrează în această branşă. Când a debutat în publicitate, nici măcar nu avea Internet tot timpul pe calculator, pentru că era foarte scump. Un telefon mobil costa peste o mie de dolari şi era lucru rar, cine avea un pager era om realizat.

    • Puterea comunicării Real-Time

      Gilad Coppersmith, profesionist de marca în industria internațională de media şi digital, cu rol de Digital and Innovation Catalyst World Markets pentru rețeaua IPG Mediabrands, a vorbit cu ocazia vizitei sale în România despre Real-Time Marketing, și despre cum poate face această diferență în relația dintre brand și client.

Recomandările editorilor