
Publicitate
-
„Expertiza în comunicare și energia Laurei Aldea vor contribui la dezvoltarea pe termen lung a McCann PR” este anunțul făcut de agenție, care a numit-o Chief Growth Officer începând cu luna august.
-
Când înțelegi creierul, ajungi la toți oamenii
Raluca Kisescu a fost la Brand Minds și a luat notițe. Să luăm și noi notă!
Dr. Helen Fisher este un antropolog american, cercetător în domeniul comportamentului uman și autor de cărți de self-help. Membru -
Publicitatea pe social media o va devansa pe cea din presa scrisă până în 2020
Cheltuielile globale cu publicitatea pe social media le vor depăși pe cele din presa scrisă până în 2020, estimează agenția de publicitate Zenith Optimedia, filială a grupului francez Publicis, într-un studiu intitulat "Advertising Expenditure Forecasts", publicat luni, după cum relatează Reuters. -
Ai curajul să fii simplu?
Aurora Liiceanu, psihologul care a introdus în spațiul dezbaterii publice românești noțiunea de downshifting, îi descrie pe adepții acestui stil de viață ca fiind conștienți în alegeri, capabili de schimbare, dornici de a realiza un echilibru între tradiție și modernitate. Sunt oameni care refuză exhibiționismul, își gândesc aspirațiile, se respectă pe sine, sunt lucizi și imuni la contagiunea socială. Fac alegeri în conformitate cu propriile valori, au limite la sugestibilitatea promovată social de tabloide sau pe care se bazează reclamele și publicitatea. Cât de departe sunt românii de această tipologie? -
Social Media nu e Sfântul Graal
Multe s-au schimbat în materie de advertising din 1998 de când Sorin Trâncă lucrează în această branşă. Când a debutat în publicitate, nici măcar nu avea Internet tot timpul pe calculator, pentru că era foarte scump. Un telefon mobil costa peste o mie de dolari şi era lucru rar, cine avea un pager era om realizat.
-
Ioana Iordache - Managementul visului in publicitate
In 1994, in mijlocul studiilor sale pentru Executive Master of Business Administration, Ioana Iordache a creat impreuna cu fratele sau, Stefan, Target Advertising, o agentie de publicitate locala. Un an mai tarziu, aceasta s-a afiliat la reteaua internationala Leo Burnett.
-
New business - Arta de a seduce si castiga noi clienti
Atragerea de noi clienti de publicitate revine departamentului "New business". Fiind un cap de pod al activitatii de advertising, am putea fi tentati sa cautam acolo oameni duri, adevarati deschizatori de drumuri. Adina Pasa contrazice aceasta prejudecata. Face "new business", gestionand un urias volum de informatie cu multa gratie.
-
Creativii, niste nebuni frumosi
Ca orice rac, vine incet din urma, dar urca in continuu si la un moment dat, ajunge. A urcat in publicitate treapta cu treapta si spera sa urce si mai departe. In 2003, la Portoroz, a castigat Golden Drumstick - alcoholic drinks, pentru Guinness - "Positive". Considera ca oamenii normali nu au ce sa caute in creatie. Pe langa imaginatie, talent, cunostinte de calculator, trebuie sa aiba un dram de nebunie, sa fie nebuni, dar frumosi!
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...