
mediu de lucru
-
Petrecem o treime din viața noastră la muncă. Calitatea acestui timp nu este determinată doar de salariu sau de sarcinile pe care le avem, ci, în mare măsură, de atmosfera de la birou. Un mediu
-
Cum să creezi un mediu de lucru în care oamenii vor să rămână
Retenția angajaților și satisfacția profesională devin tot mai critice. De aceea, companiile își doresc să creeze un mediu de lucru în care oamenii nu doar să performeze, ci și să își dorească să rămână pe -
Războiul pasiv-agresiv între departamente: cum îl recunoști, cum îl oprești
Tensiunile între departamente pot crea un mediu de lucru toxic și pot duce la scăderea productivității și a eficienței. Uneori, aceste conflicte nu se manifestă în mod direct, ci se exprimă printr-o formă subtilă de -
Dezvoltă inteligența emoțională pentru un leadership eficient
Într-o lume aflată într-o continuă schimbare, leadershipul modern nu mai poate fi definit doar prin autoritate și decizii rapide. Inteligența emoțională (EQ) a devenit o trăsătură esențială pentru liderii care doresc să își sprijine echipele -
Ești un coleg bun? 10 semne că ești persoana cu care toată lumea vrea să lucreze
Un mediu de lucru armonios și productiv depinde de fiecare membru al echipei. Oamenii își doresc colegi de încredere, capabili să colaboreze eficient și să contribuie la un climat pozitiv. Dar cum îți dai seama -
Epoca VUCA: Leadership bazat pe scop, aspirație și valori comune, nu pe proximitate, control și prezență
Era post-Covid: deși încă nu avem claritate asupra unei frontiere de timp pe care să o înțelegem în legătură cu pandemia, organizațiile încearcă să contureze un profil de leadership pe care să-l poată antrena și -
O discuție autentică despre emoție și umanitate și asumarea unui leadership empatic
Ce spune studiul McKinsey este perfect valabil și pentru companiile din România. Cel puțin, din conversațiile mele cu membrii de Board din diferite companii dar și cu reprezentanți ai middle managementului sau al managementului operațional -
De ce își dau demisia angajații tăi? Top 5 - cele mai întâlnite motive!
Atunci cand un angajat are nemultumiri legate de locul de munca, de la sarcinile pe care le primeste, la drepturile care ii sunt incalcate, are la dispozitie in principiu doua variante: sa discute cu angajatorul -
Cum să creezi o atmosferă de lucru plăcută pentru angajați: 4 sfaturi utile
Crearea unei atmosfere plăcute și relaxante pentru angajați necesită timp și efort din partea oricărui angajator. Un mediu de lucru care să fie cu adevărat plăcut se bazează pe numeroși factori. Deși pare un concept -
Măsuri proactive și reactive pentru crearea unei organizații cu oameni mulțumiți și chiar fericiți
Sursa foto: pexels.com
Cum ar fi un mediu de lucru în care angajații ar fi entuziaști, plini de energie și viziune pozitivă? Adică fericiți. Aceste caracteristici ale mediului de lucru sunt, desigur, posibile și mulți -
Greșeli de stil care te pot ține pe loc la serviciu
Succesul în carieră nu depinde doar de performanțele tale la locul de muncă și de etica ta profesională. Un sondaj realizat de CareerBuilder a descoperit că managerii pun mare preț și pe modul în care -
Echipa performantă – prin lentila unui coach de echipă
Sursa foto: Unsplash.com
Munca în echipă și valoarea creată de o echipă nu reprezintă o invenție a acestui secol sau ceva ce noi, cei care trăim și muncim în vremurile acestea, am descoperit. Este un -
Somatizări specifice mediului de lucru sau de ce anumite stări ale angajaților au legătură adesea cu ce se întâmplă la serviciu
În anumite momente ale carierei noastre, precum în viața de toate zilele, ne confruntăm cu situații ce sunt în afara controlului nostru. Ceea ce nu poate fi schimbat, se recomandă a fi acceptat. Nu neapărat resemnat. Uneori nici nu facem legătura între evenimentele de zi cu zi și starea noastră psihică. Abia când apare durerea fizică sau o boală reușim să acceptăm că ceva nu e în ordine și că trebuie corectat. Prin furie, panică, negare sau izolare reacționăm constant, însă fără a căuta și înțelege cauza și soluția. -
Amintește-ți că toată lumea este umană
Un aspect cheie al oricărei companii de succes se află în mediul de lucru. O companie va fi în cele din urmă limitată în succesele sale dacă angajatorii consideră că locul de muncă unde își petrec cea mai mare parte a timpului, este neplăcut, negativ sau stresant. Totuși, încurajarea și menținerea unui mediu de lucru pozitiv poate fi dificilă, mai ales atunci când nu se găsește un echilibru și se sfârșește prin a fi subproductiv și neprofesional. -
Nu fi un lider toxic!
Indiferent ce am zice și ce am face, ne este aproape imposibil să nu fim stresați. În lumea haotică în care trăim, stresul a devenit, din păcate, o prezență constantă. Dar dacă, de fapt, chiar stă în puterile noastre să schimbăm lucrurile? -
Cum se transformă locul de muncă
Locul de muncă se transformă, fie că vrem sau nu. Dar ce înseamnă această transformare? Cum se reflectă asupra angajaților și a productivității acestora sau a mediului de lucru în general? Răspunsurile la aceste întrebări le vom afla luni, 10 februarie, în cadrul unei noi ediții a emisiunii Jurnal de Leadership, de la radio Lynx.
-
Ce trebuie să știi despre angajații tăi? Impactul executivilor asupra echipei
Cei mai mulți dintre noi petrecem 8 ore sau chiar mai mult în fiecare zi la serviciu. Aici ne transpunem emoțiile, gândurile, aspirațiile, stările, tot ceea ce suntem. Dacă nu ne simțim bine în spațiul profesional, iar impactul celor din jur asupra noastră ne influențează într-un mod negativ, acest lucru se vede în felul în care ne îndeplinim munca de zi cu zi. Unde vom găsi pasiunea pentru ceea ce facem dacă nu ne dăm seama că, în ceea ce facem, construim împreună?
-
Succesul implică şi...
Echilibrul muncă-viaţă personală... Dar mai întâi, câteva cuvinte de introducere. Da, astăzi este Ziua Internaţională a Femeii. Şi da, acest articol era iniţial orientat spre modalităţile prin care companiile pot susţine dezvoltarea femeilor lider. Dar informaţiile de mai jos se potrivesc oricărui angajat, indiferent de gen.
-
4 tendinţe pe care managerii smart le vor avea în vedere în 2013
4 idei îndrăzneţe care acum câţiva ani sunau prea bine pentru a fi adevărat. Idei pornite de la acceptarea, atât de către angajatori, cât şi de angajaţi, a faptului că nevoile se schimbă şi că ambele părţi au de câstigat în anumite condiţii.
-
Principiul progresului – folosește-te de micile realizări pentru a genera emulație la locul de muncă
Teresa Amabile și Steven Kramer, soț și soție și cercetători în psihologie, au vrut să explice cum mediul de lucru pozitiv sau negativ afectează creativitatea în rezolvarea problemelor. Cartea “The Progress Principle” descrie rezultatele unei cercetări desfășurate timp de câțiva ani, cu scopul de a afla ce îi face pe oameni fericiți, motivați, creativi și productivi.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...