Cu toate că mulți oameni vizitează Google în fiecare zi, veți găsi agenții de publicitate care pierd bani pe această campanie (PPC) pe Google AdWords. O agenție Google AdWords Autorizată este acea agenție de marketing online care a avut aviz favorabil din partea Google pentru a deține campanii PPC. Cuvintele cheie trebuie să fie exacte și relevante pentru businessul tău. Mai mult, este esențial să știi cui te adresezi și să direcționezi campaniile pe criteriile demografice potrivite.
Chiar în vremurile „bune” ai putea avea mesaje de marketing care să împingă mai departe campania. Poziția estimată a anunțului este locul în care Google clasează fiecare expresie cheie cu sediul în costurile pe clic. Comercianții ar trebui să aleagă, în esență, locul cel mai potrivit și de valoare pentru publicitate.
Fă o documentare intensă înainte de a porni o campanie
Anunțurile AdWords axate pe rezultatele căutării sunt afișate atunci când cineva caută o informație pe internet cu ajutorul Google folosind unul dintre cuvintele cheie sau fraze cheie. Pentru a putea aduce vizitatorul în site-ul dorit trebuie făcută o căutare detaliată a cuvintelor care sunt cel mai des căutate prin Google. Odată ce aveți lista cu aceste cuvinte sau fraze, se poate divide în sub-liste.Pentru a vă asigura că includeți cât mai multe potriviri exacte, există câteva instrumente ale Adwords pe care le puteți folosi:
- Puteți rula un raport privind termenii de căutare pentru a vedea o listă cu termenii de căutare utilizați înainte ca persoanele să vadă anunțul dvs. și să dea clic pe acesta.
- Utilizați Planificatorul de cuvinte cheie pentru a identifica toate variantele relevante de termeni pe care poate nu v-ați gândit să îi adăugați în lista de cuvinte cheie. Acesta poate fi accesat dând clic pe fila Instrumente din cont. Apoi, puteți adăuga în lista de cuvinte cheie cuvintele și expresiile pe care le considerați potrivite pentru afacerea dvs. și puteți utiliza termenii respectivi în cadrul anunțurilor noi.
Sfaturi
Recomandat este să utilizați o combinație de două sau mai multe tipuri de potrivire a cuvintelor cheie pentru a desfășura o campanie de anunțuri eficientă. Dacă utilizați potrivirea amplă și exactă, de exemplu, veți ajunge la un public mai larg și veți alege, în mod precis, utilizatorii care pot vedea anunțul dvs.Dacă doriți să vă asigurați că anunțurile nu se afișează pentru un anumit termen de căutare, adăugați termenul respectiv în grupul de anunțuri sau în campanie drept cuvânt cheie negativ.