Skip to main content

site

    • O poveste pe care ne-o spunem zilnic. Nevoia noastră constantă de creștere

      Dacă te afli pe acest site, înseamnă că avem cel puțin un subiect în comun. Mai exact, mă refer la nevoia de a crește prin învățare permanentă. Ceva din nevoia ta de creștere te-a adus pe acest site și cu siguranță vei reveni. Ceva din dorința ta de creștere te face să conștientizezi importanța articolelor, evenimentelor de dezvoltare, a clipurilor sau podcasturilor ce te pot ajuta atât personal cât și profesional.
    • Importanța dispozitivelor mobile în vânzarea online

      Agenția de marketing online Today's a analizat o tendință de care prea puține magazine online țin cont în România: cumpărăturile realizate de pe telefon. Soluția este însă una simplă: pentru a reuși o achiziție fără bătăi de cap pentru utilizator și cu un feedback pozitiv din partea lui, site-urile trebuie optimizate. Când nu se poate realiza acest lucru, se poate lua în calcul o refacere a întregii infrastructuri. Desigur, această schimbare implică anumite costuri, dar pe termen lung vor fi amortizate, iar investiția va fi transformată în profit.
    • EXEC-EDU se înnoiește odată cu aniversarea a 10 ani de existență

      Compania de training EXEC-EDU sărbătorește 10 ani de existență. Cu această ocazie lansează un nou site și anunță extinderea rolului său în piața de training. În acest scop, și-a completat portofoliul deja cunoscut de programe de management și leadership, cu o linie specială de workshopuri și evenimente de wellbeing și dezvoltare personală, organizate sub sloganul „Antrenăm starea de bine”. 
    • Google Adwords - Sfaturi de bază pentru promovarea afacerii tale

      „Fratele mai mare” Google a reușit să devină, încet-încet, cel mai fidel partener în ceea ce privește căutarea de informații, curiozități în achiziționarea de produse. Dacă suntem administratorul unui site, evident că vom apela la toate instrumentele de marketing digital pentru a-l transforma într-un business de succes, fie că vorbim despre un site de conținut sau despre un magazin online.
    • De astăzi, domenii în .ro cu diacritice

      De astăzi sunt disponibile domeniile în .ro cu diacritice. Administratorul paginilor româneşti, Romanian Top Level Domain (ROTLD), a implementat, în noaptea de 2 spre 3 iunie, o nouă versiune software privind sistemul de înregistrare a numelor de domenii.
    • De ce este online-ul vital pentru afacerea ta?




      Trăim în anul în care smartphone-urile, laptopurile și tabletele sunt un must have. Gadgeturile ne țin în mișcare. Informația circulă cu o viteză covârșitoare. România e țara care are drept președinte politicianul cu cei mai mulți fani pe Facebook din întreaga Europă. Și dacă online-ul face diferența inclusiv în lumea politică, de ce nu te-ai folosi de el pentru a-ți face cunoscute serviciile/produsele?
    • Celălalt Internet sau cum funcționa cel mai mare portal al pieței negre - Silk Road

      În SUA, în această săptămână, a fost arestat proprietarul controversatului site Silk Road - o platformă anonimă de tranzacționare online - unde oricine putea cumpăra arme, droguri și alta marfă interzisă. Potrivit poliției americane, programatorul în vârstă de 29 de ani, Ross William Ulbricht, poreclit Dread Pirate Roberts, în cei doi ani de funcționare a site-ului a devenit un adevărat „baron al drogurilor" și casa pentru comenzi de asasinate. În pofida arestării lui Ulbricht, aproape nimeni nu se îndoiește că „celălalt” internet nu-și va înceta existența.

    • Cele mai bune metode de utilizare a mediului online în comunicarea cu clienții, dezvăluite la IAB Forum

      1 octombrie este data la care vom afla care sunt cele mai utilizate site-uri pe care le folosesc românii. Studiul gemiusAudience, realizat în premieră în România de către agenţia de cercetare Gemius, conţine date despre profilul utilizatorilor români de internet, frecvenţa de folosire a internetului şi un clasament al celor mai populate site-uri. Evenimentul este oferit de IAB Forum România.

    • Cum mi-am convins echipa să înregistreze mai multe eşecuri

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Literatura predată în şcolile de afaceri a subliniat de mult timp cât de importante sunt asumarea de riscuri şi încurajarea eşecurilor inerente evoluţiei în ritm rapid. Numai că, în lumea reală a indicatorilor trimestriali, acceptarea eşecurilor a rămas, în majoritatea cazurilor, la nivelul unei fraze aruncate într-o doară, de dragul efectului, în cuvântările CEO-ului. La Public Broadcasting Service Digital, divizia digitală a televiziunii PBS, am trecut dincolo de vorbele goale corporatiste şi am cerut fiecărui angajat să înregistreze eşecuri. Rezultatul? Am transformat un brand venerat, dar cu o moştenire ce nu mai permitea succesul comercial, într-un lider digital.

    • S-a lansat primul serviciu online din România care îți permite să externalizezi sarcini

      Teodor Olteanu, un administrator IT din Cluj-Napoca, alături de Codin Andrei (graphic designer) şi Gabriel Erdei (programator IT) au participat în luna martie la Startup Weekend Cluj și au câștigat locul trei cu un proiect inedit pentru România: cei trei și-au propus să lanseze un site pe care se pot externaliza sarcini dintre cele mai variate contra unor sume modice. Varianta beta a site-ului doitfor.co a fost lansată pe 1 iunie.

    • Românii, pe locul al doilea în Europa la statul pe net

      Românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe internet, conform celui mai recent studiu Mediascope. Pe primul loc se clasează ucrainienii, cu 20 de ore petrecute online pe săptămână. Românii sunt urmați în top de turci, cu o medie de 18,3 petrecute pe internet săptămânal.

    • China cenzurează blogosfera

      Sina Weibo şi Tencent QQ, cele mai mari două servicii de microblogging din China, au suspendat sâmbătă capacitatea utilizitorilor de a posta comentarii, pentru a lupta împotriva răspândirii "zvonurilor".

    • Patru sfaturi pentru îmbunatăţirea ratei de conversie a siteului

      Orice proprietar al unui site angrenat în sectorul de e-commerce îşi doreste ca un număr cât mai mare de utilizatori care vizitează acel site să achiziţioneze unul dintre produsele afişate acolo. Dacă te afli în situaţia în care majoritatea persoanelor care îţi viziteaza platforma online o părăsesc fără să facă o achiziţie, iată câteva sfaturi care să te ajute să îţi îmbunăţeşti rata de conversie a utilizatorilor.

Recomandările editorilor