
produs
-
Orice lansare reușită vine cu o doză de entuziasm: like-uri, comentarii, mențiuni în presă, poate chiar un spike de vânzări. Dar după câteva zile sau săptămâni, hype-ul se stinge. Provocarea reală nu e doar să
-
Homplex lansează primul detector de gaz produs integral în România, compatibil cu sisteme inteligente de control al clădirilor
Homplex, companie românească specializată în soluții de siguranță, eficiență energetică și tehnologie aplicată în inginerie, a lansat oficial HDX24 Pro, primul detector de gaz creat și produs integral în România, destinat integrării cu sisteme inteligente -
Strategii pentru un business la început de drum: Ce este un MVP și cum îl construiești rapid
Lansarea unui business nou este, fără doar și poate, o provocare, iar una dintre cele mai eficiente metode pentru testarea unei idei pe piață fără să fie investite resurse uriașe este construirea unui MVP (Minimum -
BERD și Ascendis lansează IncubatorX SME pentru antreprenorii care doresc să inoveze și să dezvolte noi produse
Aplicațiile sunt deschise până pe 28 februarie pentru companiile din România și din regiune
Până la 20 de echipe vor fi selectate pentru a avea acces la consultanță premium din partea antreprenorilor și a experților -
Starea de bine, o prioritate pentru fiecare dintre noi în contextul pandemiei
Starea de bine a devenit, în contextul pandemiei de COVID-19, o prioritate pentru fiecare dintre noi. În acest context, revista Psychologies organizează, în perioada 22-27 martie 2021, prima ediție a Psychologies Wellbeing Festival. Șase zile -
Viața de dinainte și după Facebook
Pentru că mulți dintre noi s-au transformat în cititori de Facebook, pare că suntem într-o dependență, de fapt, co-dependență, dacă e să ne exprimăm în termenii psihologici ai adicției.
În opinia lui Dragoș Stanca, „digital -
Cum să construiești un magazin online profitabil
Aproape orice produs, care se vrea a fi unul profitabil, trebuie să fie vândut și într-un magazin online. Practic, un magazin online este un website de pe care un utilizator de internet interesat de produsul pe care tu îl vinzi poate afla toate detaliile despre acesta și îl poate comanda online. Specialiștii fortin.agency au câteva sfaturi utile pentru noi: -
Noi drepturi pentru consumatorii români. Va fi mult mai ușor să înlocuiești un produs defect sau să îți recuperezi banii
Europarlamentarii europeni negociază noi drepturi pentru consumatori, indiferent dacă aceștia aleg să cumpere online sau din magazine fizice. Dacă propunerile vor fi inserate într-un Regulament UE, românii nu vor mai fi nevoiți să notifice vânzătorul pentru a li se repara sau înlocui produsele defecte. Au doi ani în care nu trebuie să demonstreze că produsul a fost defect, iar dacă aleg un produs second hand vor beneficia de doi ani garanție. -
Studiu Republica BIO: cu sau fără copii, 70% din consumatorii de bio sunt persoane active
Ultimii ani au însemnat pentru români o reorientare în ceea ce priveşte stilul de viaţă, iar una din schimbările semnificative este importantă acordată sănătăţii şi alimentaţiei, care îmbracă mai multe forme: de la citirea etichetei şi preferinţa pentru produsele bio, până la sport. -
Priviţi „statisticile” în ochi. Interacțiunea umană - un „gadget” de business axat pe ROI
Respirăm în era 3.0, un secol al vitezei și al schimbului supersonic de idei, informații, produse, nevoi, așteptări și emoții. Mixul de marketing devine tot mai flexibil, iar dinamica mediului virtual de interacțiune redesenează agendele strategice. -
Google Adwords - Sfaturi de bază pentru promovarea afacerii tale
„Fratele mai mare” Google a reușit să devină, încet-încet, cel mai fidel partener în ceea ce privește căutarea de informații, curiozități în achiziționarea de produse. Dacă suntem administratorul unui site, evident că vom apela la toate instrumentele de marketing digital pentru a-l transforma într-un business de succes, fie că vorbim despre un site de conținut sau despre un magazin online. -
Industria 4.0 - profităm de val sau ne scufundăm?
Chiar dacă le privim ca pe lucruri diferite, social media, mobilitatea, big data şi cloud-ul converg în ceea ce pare să fie inevitabilul viitor în care deja am păşit, Internet of Things. Toate acestea au dat naştere la ceea ce a devenit deja Industria 4.0. Omul tocmai a bătut la uşa tehnologiei, iar oportunitatea i-a şi deschis. Oportunitatea stă în transformările pe care businessurile vor trebui să le facă. Adaptabilitatea la noile trenduri este un element-cheie pentru companii, având în vedere că mulţi clienţi deja şi-au schimbat modul în care consumă anumite produse. -
Spune-mi ce mănânci, ca să-ți spun cine ești și unde vei ajunge
”Verde crud, verde crud, mugur alb, și roz și pur...” Versurile bacoviene nu sunt doar o incantaţie aducătoare de vreme bună, exterioară şi interioară, ci un deziderat al timpurilor pe care le trăim. Unele în care verdele este o necesitate vitală, nu doar o opţiune. -
Diferențiază-te de concurență!
Cu atât de multe produse și servicii de unde să alegi, nu a fost niciodată mai important să te diferenţiezi de concurenţă. Să alegi calea „verde” ca firmă este o modalitate foarte bună de a ieşi în evidenţă într-un mod pozitiv. Iată mai jos câteva sugestii atât pentru companii, cât şi pentru angajaţi, care pot fi folosite pentru a economisi, dar mai ales pentru a reduce impactul negativ asupra mediului şi planetei. -
Produsele online, cu până la 40% mai ieftine față de cele din magazinele tradiționale
Studiul ”Price Index”, realizat de Millward Brown România în luna octombrie 2014, a analizat efectul campaniilor promoționale din mediul online asupra prețurilor principalelor categorii de produse. Rezultatele arată că produsele din magazinele online pot avea prețuri cu 5% până la 43% mai mici față de prețurile din magazinele clasice. -
Cumparaturi online: Femeile aleg calitatea, barbatii imaginea brandului
Femeile sunt influentate cel mai mult de calitatea si garantia produsele alimentare (48%), a serviciilor medicale (39%) si asigurarilor (36%), in timp pentru barbati conteaza mai mult imaginea brandului de produs (57%).
-
Pasionat de marketing la raft? Hai la Forumul Print & Pack!
Forumul „Print & Pack – Solutii inovatoare in comunicarea la raft”va avea loc pe 26 septembrie,ora 10:30, in Sala Titulescu din cadrul Centrului Expozitional Romexpo, fiind cel mai mare mare eveniment de acest fel organizat vreodata in cadrul unui targ (Print & Sign).
-
Mediul online - cea mai utilizata sursa de informare
Nu mai este un secret faptul ca majoritatea dintre noi folosim internetul pentru a ne informa despre diverse lucruri, mai ales cand este vorba de achizitionare de produse sau servicii. In Romania, 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online dupa ce s-au informat inclusiv din magazin, iar unul este hypertasker digital, adica este in principal interesat de caracteristicile tehnice si de atitudinea sociala si etica a companiei producatoare a bunurilor/serviciilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze.
-
Vaillant Group România sărbătorește 10 ani de activitate
Lider de piață în domeniul sistemelor de încălzire și preparare a apei calde menajere, Vaillant Group celebrează un deceniu de succes în România, precum și 140 de ani de la înființarea companiei în Germania.
-
Noile provocări globale ale CEO-ului
Spaţiul economic de astăzi este caracterizat de „noul normal” post-criză, care impune o capacitate de adaptare rapidă din partea managementului. Reducerea cheltuielilor, asigurarea creşterii prin continuarea investiţiilor în dezvoltarea de noi produse şi servicii inovative, care „se cumpără” cu adevărat, în personal bine calificat, ieşirea din zona de confort, eliminarea mediocrităţii, sunt paradoxuri cărora trebuie să le răspundă conducerea companiilor.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...