"Din cifrele strategice reiese că, de la 474.000 de firme în decembrie 2013, vrem să înregistrăm o creștere cu peste 40% a numărului de întreprinderi din România la 670.000 până la sfârșitul anului 2020", a explicat Iliu, în cadrul unei conferințe pe teme de dezvoltare a IMM-urilor.
În aceeași perioadă, strategia vizează creșterea numărului de IMM-uri la mia de locuitori cu peste 50% de la 24,06 la finalul lui 2013, la 35,45 în 2020.
În ceea ce privește numărul de angajați în IMM-uri, în strategie se prevede o creștere de la 2,6 milioane în 2013, la 3,2 milioane în 2020.
Oficialul guvernamental a prezentat și cele cinci direcții ale strategiei pentru IMM-uri, respectiv sprijinirea antreprenoriatului, accesul IMM-urilor la finanțare adecvată, accesul firmelor la competență și inovare, accesul la piețe și modul de reacție al administrației publice la nevoile firmelor mici și mijlocii.
Strategia pentru IMM 2020
Gheorghita Magda