Testarea aplicației electronice de înscriere în Programul Start-Up Nation a avut loc în perioada 14 - 16 decembrie. Spre deosebire de ediţia de anul trecut, în acest an antreprenorii pot solicita şi primi un avans de cel mult 30% din valoarea proiectului.
2.477 de utilizatori au testat aplicația, având posibilitatea să se familiarizeze cu secțiunile planului de afaceri on-line. Și au contribuit, prin observațiile și întrebările adresate, la ultimele reglaje și definitivarea platformei informatice. Aplicația va rămâne deschisă timp de 30 de zile lucrătoare. Alocația financiară nerambursabilă, de maximum 200.000 lei/beneficiar, poate reprezenta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile, inclusiv TVA pentru societățile neplătitoare, aferente proiectului.
50 de puncte din maximum 100
Calcularea punctajului planului de afaceri se va face în timp real şi transparent, conform grilei de evaluare. Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu în vederea verificării administrative şi a eligibilităţii este de 50 de puncte din maximum 100 de puncte posibile.
Pot beneficia de prevederile Programului Start-Up Nation 2018 societățile înființate după data de 30 ianuarie 2017, care activează în domeniul producției, industriilor creative, serviciilor și comerțului. Pentru a participa la program, societățile trebuie să creeze cel puțin un loc de muncă cu normă întreagă pe perioadă nedeterminată și să mențină locul de muncă ocupat cel puțin doi ani după finalizarea implementării proiectului.
Pentru un loc de muncă nou creat
Alte modificări se referă la criteriile de selecţie a proiectelor câştigătoare. Astfel, nu vor mai beneficia de punctaj suplimentar firmele din sectorul IT, ca până acum, ci doar cele din sectorul producţiei (30 de puncte), servicii (30 de puncte), industrii creative (20) şi comerţ şi alte activităţi (10). De asemenea, după cum notează DC News, apare un nou criteriu, respectiv densitatea IMM-urilor din judeţul respectiv. Vor primi 10 puncte suplimentare firmele nou-înfiinţate din judeţele cu mai puţin de 4 firme la 100 de locuitori.
Pentru un loc de muncă nou creat în plus faţă de cel obligatoriu, se acordă 10 puncte suplimentare, faţă de 20 în forma veche, iar pentru cel puţin un loc de muncă ocupat de persoană defavorizată/absolvent după anul 2012/şomer se acordă 5 puncte suplimentare, faţă de 25 de puncte, cum era până acum.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința