Antreprenorii sunt oamenii care știu cel mai bine ce înseamnă strădania continuă. Și multiplele provocări ale unui business autohton.
Pot afla ONG-urile cum îi pot îndruma pe tineri să dea un sens concret pasiunilor și talentelor pe care le au, în sensul antreprenoriatului? Și, de asemenea, să le împărtășească ce resurse financiare și informaționale au la dispoziție? Se înțelege de la sine cât de importantă este crearea unei analize a educației antreprenoriale. Și cât de importantă e și identificarea de oportunități de finanțare.
Dezvoltarea de competențe
În perioada 7-15 noiembrie 2018, reprezentanții a 9 organizații de tineret din Polonia, Italia, Estonia, Lituania, Croatia, Grecia, Turcia, Macedonia și România participă în București la un curs de formare în educație antreprenorială. Care are ca obiective dezvoltarea de competențe antreprenoriale în rândul îndrumătorilor de tineret. Dar și testarea de noi metode de educație non-formală. Metode care pot fi aplicate în activitățile locale sub îndrumarea unei echipe de tineri antreprenori și a doi traineri de educație non-formală. Cursul își propune să aducă în discuție, în era digitală, oportunitățile de învățare. De asemenea cele de mentorat, orientare în carieră și finanțare pentru tineri, femei și imigranți, existente în acest moment în cele nouă țări implicate în proiect.
Astfel, 36 de îndrumători din 9 organizații europene de tineret descoperă zilele acestea cum pot construi contexte de învățare creative. Implicit contexte experiențiale de educație antreprenorială pentru “Antreprenorii absenți” (“The Missing Entrepreneurs). Cursul intensiv propus de Asociația Monomyths face parte din proiectul internațional Ideas Ark, finanțat prin programul Erasmus+. Și vine în sprijinul organizațiilor non-profit care coordonează activități și programe locale pentru tineri din mediul rural, imigranți și femei.
Cursul din cadrul proiectului reprezintă o invitație pentru redescoperirea creativității, a spiritului de inițiativă. Plus a instrumentelor și metodelor eficiente de educație antreprenorială. Tinerii vor experimenta și se vor familiariza cu etapele de lansare al unui start-up: cum să genereze idei de proiecte de antreprenoriat social sau să facă un plan de afaceri.
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă.
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați.
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.