Antreprenorii sunt oamenii care știu cel mai bine ce înseamnă strădania continuă. Și multiplele provocări ale unui business autohton.
Pot afla ONG-urile cum îi pot îndruma pe tineri să dea un sens concret pasiunilor și talentelor pe care le au, în sensul antreprenoriatului? Și, de asemenea, să le împărtășească ce resurse financiare și informaționale au la dispoziție? Se înțelege de la sine cât de importantă este crearea unei analize a educației antreprenoriale. Și cât de importantă e și identificarea de oportunități de finanțare.
Dezvoltarea de competențe
În perioada 7-15 noiembrie 2018, reprezentanții a 9 organizații de tineret din Polonia, Italia, Estonia, Lituania, Croatia, Grecia, Turcia, Macedonia și România participă în București la un curs de formare în educație antreprenorială. Care are ca obiective dezvoltarea de competențe antreprenoriale în rândul îndrumătorilor de tineret. Dar și testarea de noi metode de educație non-formală. Metode care pot fi aplicate în activitățile locale sub îndrumarea unei echipe de tineri antreprenori și a doi traineri de educație non-formală. Cursul își propune să aducă în discuție, în era digitală, oportunitățile de învățare. De asemenea cele de mentorat, orientare în carieră și finanțare pentru tineri, femei și imigranți, existente în acest moment în cele nouă țări implicate în proiect.
Astfel, 36 de îndrumători din 9 organizații europene de tineret descoperă zilele acestea cum pot construi contexte de învățare creative. Implicit contexte experiențiale de educație antreprenorială pentru “Antreprenorii absenți” (“The Missing Entrepreneurs). Cursul intensiv propus de Asociația Monomyths face parte din proiectul internațional Ideas Ark, finanțat prin programul Erasmus+. Și vine în sprijinul organizațiilor non-profit care coordonează activități și programe locale pentru tineri din mediul rural, imigranți și femei.
Cursul din cadrul proiectului reprezintă o invitație pentru redescoperirea creativității, a spiritului de inițiativă. Plus a instrumentelor și metodelor eficiente de educație antreprenorială. Tinerii vor experimenta și se vor familiariza cu etapele de lansare al unui start-up: cum să genereze idei de proiecte de antreprenoriat social sau să facă un plan de afaceri.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința