Acest post este dedicat prin excelenta deservirii celorlalte departamente, pentru buna derulare a activitatii lor, si poate include responsabilitati de la administrarea flotei de autovehicule sau a imobilelor companiei, la alte aspecte administrative, in functie de necesitatile companiei. O parte dintre responsabilitatile acestui post se afla si in descrierea altor posturi din departamentele de aprovizionare, logistica, mentenanta si service. In general, apare fie ca o crestere a anvergurii postului de Office Manager intr-o companie in dezvoltare, fie cand comunicarea cu exteriorul presupune o multime de activitati de rutina (de exemplu in institutiile de invatamant), fie cand activitatea de baza a companiei (de exemplu, productie) este necesar sa fie sustinuta de o parte pur administrativa, cum ar fi ingrijirea aspectului cladirilor firmei. Postul poate fi subordonat direct Directorului General, Directorului de Logistica sau departamentului financiar.

Obiectivul:

Se ocupa de sustinerea activitatii celorlalte departamente prin crearea unui mediu de lucru optim si furnizarea datelor si materialelor necesare, conform cerintelor companiei. Responsabilitati:

  • administreaza proprietatile imobiliare ale companiei: studiul si imbunatatirea gradului de ocupare a locatiilor, eventuale reparatii si amenajari ale spatiului pentru adaptarea la nevoile companiei, achizitionarea de noi spatii conform cerintelor superiorilor, contractarea si supervizarea derularii activitatilor furnizorilor in acest domeniu;
  • administreaza masinile companiei (in cazul in care numarul lor nu face necesara existenta unui post dedicat acestei activitati), atat ca service, cat si ca evidenta a utilizarii lor de catre angajati;
  • pastreaza evidenta tuturor bunurilor aflate in inventarul companiei si distributia lor optima pentru desfasurarea activitatii;
  • pastreaza evidenta costurilor de administrare, de la achizitia biroticii si papetariei, pana la contractele de asigurare pentru diferitele bunuri;
  • identifica moduri de eficientizare a activitatii administrative si le propune spre aprobare superiorilor;
  • comunica departamentelor schimbarile efectuate in modalitatea de administrare a bunurilor companiei si ofera training pentru utilizarea diferitelor facilitati noi.

Experienta necesara:

  • studii de specialitate in domeniul administrativ
  • experienta in posturi administrative
  • cunostinte IT (MS Office)
  • cunostinte de contabilitate, constructii, mecanica reprezinta un avantaj

Profil:

  • abilitati de organizare
  • capacitate de a lucra la mai multe proiecte in acelasi timp
  • capacitate de negociere
  • rezistenta la rutina
  • abilitati de exprimare
  • initiativa
  • capacitate de a lucra in echipa

Pachet salarial:

Salariul pentru un astfel de post poate incepe de la 150 de euro, pentru un angajat "bun la toate", fara studii superioare, caruia i se cere mai mult o activitate de intretinere a bunurilor companiei, pana la peste 600 de euro, intr-o companie mare, in care postul se axeaza mai mult pe optimizarea costurilor.