Ele pot să vină în momentele în care te aștepți mai puțin. Este posibil ca în toiul muncii să fii nevoit să dai un telefon urgent către un client sau cineva să-ți ceară ajutorul pentru ceva ce nici măcar nu are legătură cu obiectivul tău. Nu trebuie să intervină nimeni și nimic atunci când încerci să faci ceva pentru că îți poți pierde concentrarea și poți pierde din vedere multe detalii importante.
Nu folosi scurtături
În psihologie se spune că dacă apelezi la scurtături atunci când vrei să atingi un obiectiv, de fapt îi transmiți minții tale că „nu ești suficient de bun în ceea ce faci”. În acest caz este posibil să dezvolți o convingere nesuportivă pe care mintea ta o ia de bun augur și te împiedică pe viitor să îți folosești abilitățile la nivel maxim. Pentru a-ți atinge obiectivul este important să-ți dezvolți abilitățile sau să deprinzi altele noi. Un rezultat imediat nu te transformă ca persoană, ci te duce către un regres din punct de vedere mental și atunci pot apărea convingeri nesuportive.
Depune efortul necesar reușitei
Dacă pentru a-ți atinge obiectivele trebuie să lucrezi la o spălătorie auto sau ca om de serviciu într-o companie, atunci fă acest lucru. E important să recunoști oportunitățile din jurul tău care îți pot complementa activitățile în așa fel încât să îți atingi obiectivul.
Amână amânarea
„Ce poți face azi, nu lăsa pe nimeni”. Amânarea este ca un foc mocnit. Ai putea crede că nu este nevoie să te ocupi de anumite detalii pe moment, însă ele vor izbucni mai puternic mai târziu, dacă nu te ocupi acum de ele. Imaginează-ți că vezi un elefant de la distanță care se deplasează spre tine. El pare mic acum. Îl poți acoperi cu mâna. Însă, ce se întâmplă când se apropie de tine? Nu îl mai poți acoperi nici cu două mâini. La fel este și cu detalii aparent minore care, spui tu, suportă amânare. Nu lăsa amânarea să devină o avalanșă care să te ia prin surprindere. Învață să amâni amânarea, adică să rezolvi detaliile aparent minore acum.
Adu-ți aminte de scopul final
Învăluit de problemele care apar pe parcurs, obiectivul nu trebuie pierdut din vedere. De cele mai multe ori, problemele pe care le întâmpini pe parcurs aduc o ceață cu ele și nu mai vezi unde vrei să ajungi. În aceste momente este important să îți aduci aminte de ce ai început și încotro te îndrepți. Menține-ți atenția asupra obiectivului tău și vizualizează rezultatul. Setează-ți obiectivul foarte sus și lasă-te apoi purtat spre victorie de scopul tău precis!
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.