
scop
-
Perturbați de pandemie, în mai multe feluri decât ne-am imaginat vreodată, ne-am trezit în postura de a reflecta mai mult la cine suntem, ce ne dorim cu adevărat și ce rol vrem să aibă munca
-
Orice hotelier este ambasadorul brandului, orașului, valorilor istorice și culturii comunității
Deseori privim ospitalitatea sau misiunea a fi gazdă ca pe o virtute națională sau o obligație părintească, fără a ține cont de realitatea din industrie și cea a experiențelor noastre, atunci când suntem turiști în -
Abilitățile liderului post-Covid
Iată-ne la sfârșitul încă unui an. Unul greu, în care a trebuit să facem față multor provocări, cu emoții și trăiri intense. Suntem însă mai încrezători în forțele noastre, în puterea echipelor și mult mai -
Primul PetTech Accelerator din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord, deschis aplicațiilor în cadrul celei de-a doua ediții
PURINA®, unul dintre liderii globali în hrana animalelor de companie, parte din grupul Nestlé, se angajează să sprijine ecosistemul PetTech prin Unleashed. Această inițiativă susține dezvoltarea start-up-urilor inovatoare de îngrijire a animalelor de companie, dinamice -
Employer Branding Conference revine toamna aceasta la București!
Într-un moment în care tot mai mulți factori neprevăzuți afectează lumea afacerilor, una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă companiile astăzi este accesul la oamenii talentați. Lipsa oamenilor buni îi ține pe manageri treji noaptea și are un impact asupra succesului și evoluției companiilor. Pentru a ajunge mai repede în topul alegerilor posibililor voștri angajați, Evensys îi invită pe oamenii din HR, recrutare și comunicare internă la cea de-a 5-a ediție a Employer Branding Conference, care va avea loc pe 15 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. -
Conducători sau lideri autentici?
Conducătorii au fost dintotdeauna sub lupă, iar performanțele lor au fost evaluate critic. În ultimii ani, de când activitatea și competiția au devenit mai trepidante ca niciodată, informațiile circulă și tehnologia se dezvoltă cu o -
Cum să construieşti o relaţie de durată între brandul tău şi clienţi: 3 valori esenţiale şi un studiu de caz
Campanii de marketing, brand awareness, advertising, toate cu un singur scop: să îţi aducă mai aproape clienţii şi să-i fidelizeze. -
Cum îți îndrumi angajații către inovație
Conform unor studii internaționale (printre care și cele realizate de organizația Gallup), există un declin evident al angajamentului în organizații (orice fel de organizații). Inerția organizațiilor, care sunt niște conglomerate, este mai mare decât cea a indivizilor. Indivizii "se trezesc" mult mai repede decât organizațiile care, până la urmă nu sunt altceva decât rezultatul dorinței de organizare a indivizilor (sau delegarea acestei dorințe către leaderi). Nivelul de conștiință al oamenilor este sporit în epoca modernă datorită progresului tehnologic accelerat - progres ce aduce clarificări ale scopului vieții, adevăratei naturi a lumii și a universului, corpului uman și planetei. Ceea ce este deja evident pentru oameni nu este încă atât de evident pentru organizații, entități care dețin o certă inerție endemică. Cu cât este mai mare organizația, cu atât mai mare este inerția. -
Cum poți să îți faci viața frumoasă, fără a căuta fericirea
Studii ale Departamentului de Psihologie de la Universitatea Berkley din California au arătat că accentul pus pe fericire ne poate aduce dezamăgirea, pentru că e vorba de speranțe prea mari. -
Succesul, ca un maraton
Multe persoane știu ce înseamnă să pornești „de jos”. Important de reținut este faptul că nu contează de pe ce poziție pornești. Ca să ajungi la linia de sosire e important să descompui traseul în părți mai mici și mai ușor de gestionat. Trebuie totul luat din aproape în aproape. Mai jos veți găsi cinci repere de urmărit în drumul către obiectivul de business pe care ți l-ai stabilit, indiferent de domeniul în care lucrezi. -
Respectul de sine - un must-have în carieră
Stima de sine se formează în prima copilărie atunci când auzim vorbindu-se de noi la părinți sau apropiați. În funcție de ce spun aceștia, căpătăm sau nu încredere în forțele proprii, învățăm să ne controlăm emoțiile sau să ne motivăm pentru a atinge un scop. De asemenea, stima de sine mai poate avea de suferit și pe parcursul vieții, fiind un mecanism viu și în continuă formare. Pentru a reuși în carieră și în viață, ai nevoie de stimă de sine. Cum îți dai seama dacă mai ai de lucrat la capitolul ăsta și cum o dobândești? -
Crezi că eşti un manager experimentat şi n-ai cum să porneşti cu stângul? Mai gândeşte-te!
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Atunci când preiei primul rol de conducere din cariera ta sau când ai deja experienţă, dar devii conducătorul unei noi echipe, este esenţial ca primele impresii pe care le laşi să fie conforme cu realitatea. Dacă le laşi oamenilor o impresie greşită despre tine încă din primele zile în care lucraţi împreună, este foarte probabil să ajungi să suporţi, mult timp de atunci înainte, consecinţele acelei prime impresii. Studiile făcute asupra modului în care oamenii îşi formează percepţiile indică spre trei greşeli majore pe care ar fi mai bine să le eviţi dintru început. Eu le-aş numi „greşeli de începător”, dar acestea sunt nişte greşeli pe care le fac până şi managerii experimentaţi. -
Banii NU aduc fericirea angajaților
În zilele noastre se pare că banii motivează cel mai mult angajații. Sau nu? Ei bine, Daniel Pink, unul dintre cei mai mari 15 gânditori de business din lume, demonstrează că satisfacția nu poate fi cumpărată, iar cel mai puternic factor motivator trebuie căutat în altă parte. În bestsellerul său, Drive - Ce anume ne motivează cu adevărat, dezvăluie de ce motivarea tradițională nu mai funcționează în cele mai multe organizații. -
Capcane de evitat când „moşteneşti” o echipă de la alt lider
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Tocmai ai preluat conducerea unei echipe existente de la alt lider, cu care oamenii din echipă se obişnuiseră, şi s-ar putea să te simţi cam descurajat când te gândeşti la ceea ce te aşteaptă. S-ar putea ca modul în care reacţionează oamenii la noile tale procese – sau la stilul tău de lucru cu subordonaţii – să te facă să te simţi de parcă ai fi mama vitregă cea afurisită ce a dau buzna în vieţile lor, care până de curând erau fericite. Echipa ta a fost înainte echipa altcuiva. Oamenii au căpătat şi şi-au înrădăcinat nişte obiceiuri reacţionând la preferinţele fostului lider. Ajustarea acelor obiceiuri va fi dificilă, dar poţi să procedezi în aşa fel încât tranziţia să fie mai uşoară pentru voi toţi. -
Seful a plecat, traiasca seful!
Managerii vin si pleaca, nimic nou. Dar daca tu esti seful nou care vine, e important sa incepi cu dreptul. Schimbarea unui manager produce efecte, indiferent de scara organizatiei pe care o conduce. Noul sef va fi evaluat si comparat in fel si chip, de catre cei pe care-i va conduce, unul dintre criteriile care cantaresc greu fiind felul in care el poate contribui la interesele lor individuale si de grup, fie ca este vorba de rezultate mai bune, de posibilitati de promovare, de conditii mai bune de lucru, de o relatie mai buna sau de oricare alte asteptari de mai bine.
-
Vrei şedinţe care să nu „deraieze”? Iată cele 7 imperative ale unei şedinţe eficiente
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Nu e nimic mai enervant ca o şedinţă care nu se mai sfârşeşte. Dacă eşti manager, este treaba ta să te asiguri că oamenii nu deviază de la subiect sau că nu ţin cuvântări interminabile. Dar cum ai putea să le menţii oamenilor atenţia concentrată pe ceea ce ar trebui discutat în şedinţă, fără să devii un fel de „supraveghetor-şef ” sau să le striveşti creativitatea?
-
Schimbă accentul pentru a ieși din anonimat!
În goana nebună după succes uităm, de cele mai multe ori, că lucrurile simple sunt și cele mai eficiente. Învățăm și aplicăm formule complexe, fără a le înțelege pe deplin esența, în speranța că vor funcționa și ne vor aduce mai aproape de reușită.
-
Un pic altfel - Procedura noastră cea de toate zilele
Stăteam la balcon și îmi beam cafeaua pe la 2 după-amiaza într-o scurtă pauză. În față, strada cu sens unic, de la dreapta la stânga, nu foarte aglomerată.
Apare o mașina a unei companii de utilități care oprește imediat după gaura de canal din fața clădirii. Știam că s-au înfundat niște tevi și ar trebui să vină. Coboară trei bărbați îmbrăcați corespunzător cu vestele reflectorizante, se duc în spatele mașinii, scot conurile de plastic pentru marcarea zonei și se apucă să facă un perimetru protector cu ele. În fața mașinii.
-
Munca epuizează când nu te mai regăseşti în ea
Cu mult timp în urmă, Grant Cardone a lucrat la McDonald’s. Până într-o bună zi, când a fost concediat.
“Am fost un angajat groaznic. Veneam întotdeauna târziu. Aveam o atitudine ostilă. “Iar ei au zis ceva de genul “Tipule, dă-mi boneta și ieși afară de aici” iar eu le-am spus “aș fi fericit s-o fac.”
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...