
obiectiv
-
Fericirea la locul de muncă este un subiect tot mai discutat în companiile moderne, dar rămâne pentru mulți o idee vagă, adesea tratată ca un „nice to have”. Însă, în realitate, nu este nici mit,
-
Noua viziune post-pandemică: responsabilitate față de mediu și față de angajați
Ca pentru multe alte companii de pe piață, ultimii doi ani, caracterizați de criză sanitară și economică, au dus la regândirea viziunii businessului Nuclearelectrica, cu un mai mare accent pus pe empatie și responsabilitate.
Cum -
The Future of Work. The good, the challenging & the unknown
Organizații din toată lumea sunt în plin proces de creație și redefinire a ceea ce înseamnă locul de muncă al viitorului. Peste 70% dintre angajați doresc să păstreze opțiunile de lucru flexibil la distanță, iar -
Cadouri pentru colegul preferat de la serviciu. Ce ai putea să-i dăruiești astfel încât să reduci considerabil șansele de a da greș
Dacă urmează ziua de naștere a colegului tău preferat de la birou și nu știi ce cadou i-ai putea lua astfel încât să nu fie nici prea mult, nici prea puțin sau prea nepotrivit, e -
Franța are ca obiectiv un avans al economiei
Deficitul se va situa la 2,7% din PIB în 2018, după cum a apreciat de asemenea Bruno Le Maire, potrivit Reuters.
Franța, a doua economie a zonei euro, ar urma să înregistreze anul acesta un deficit sub limita autorizată de 3% din Produsul Intern Brut stabilită de UE. Ar fi pentru prima dată din 2007 când ar fi respectată limita de deficit.
-
3 întrebări la început de februarie pentru atingerea obiectivelor anului
La început de februarie putem avea câteva idei în minte legate de obiectivele noastre. În primul rând, luna februarie poate fi o ocazie de a analiza cât de mult am realizat ce ne-am propus la începutul anului. În al doilea rând, nivelul nostru de energie a scăzut pe măsura ce am înaintat în an (cel puțin cel legat de setarea noilor obiective). -
INNEROUT redefineşte brandingul personal din România
Când spunem „branding personal”, ne gândim, automat, la vedete. La un nivel simplist, poate trece drept un instrument de marketing capabil să transforme ceva cât se poate de normal, firesc și obișnuit, în ceva... extraordinar. Dar dacă vorbim despre business, brandingul personal devine un subiect din ce în ce mai serios. Ideea de produs frumos ambalat dispare brusc și face loc adevărului: brandingul personal este un „must” al acestor timpuri în care nevoia de autenticitate este din ce în ce mai acută, într-o lume a afacerilor în care nimeni nu mai vrea să semene cu altcineva, ci are un singur obiectiv: să fie o-ri-gi-nal! -
Succesul, ca un maraton
Multe persoane știu ce înseamnă să pornești „de jos”. Important de reținut este faptul că nu contează de pe ce poziție pornești. Ca să ajungi la linia de sosire e important să descompui traseul în părți mai mici și mai ușor de gestionat. Trebuie totul luat din aproape în aproape. Mai jos veți găsi cinci repere de urmărit în drumul către obiectivul de business pe care ți l-ai stabilit, indiferent de domeniul în care lucrezi. -
10 gadget-uri utile în călătoriile de afaceri
Pentru oamenii de afaceri serviciul este prezent și în vacanță, din păcate. Există și călătorii în interes de serviciu/afaceri și trebuie să ai pregătite toate instrumentele necesare îndeplinirii cu succes a obiectivelor pe care ți le-ai propus. Mai jos regăsești o listă cu gadgeturile care nu trebuie să îți lipsească din bagaj. O veste bună este că acestea ocupă foarte puțin loc în bagajul tău și se pot transporta cu ușurință. -
Când o echipă are 2 șefi, e necesar un alt tip de leadership
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Nu conducem de unii singuri. Conducem împreună cu alţi oameni. Zilele teoriei leadershipului făcut de „Marele Om” – teorie conform căreia un lider singuratic conduce masele din turnul său de fildeş – sunt de mult apuse. -
Candidaţi cu şanse egale – ce face diferenţa
După fiecare campanie de recrutare, rămân doi sau trei candidaţi în marea finală. Know-how-ul este cel mai important criteriu pentru a face departajarea, dar nu şi singurul. Diferenţa este făcută de ceea ce este numit în recrutare 80/20. Adică 80% obiectiv şi 20% subiectiv. Un manager îl va alege întotdeauna pe cel cu care vrea să lucreze, cu care are afinităţi. Aşadar, pentru candidaţi cu şanse egale, ce face diferenţa? -
Piața de media, din nou în creștere
Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, a lansat cea de-a XIX-a ediție a Media Fact Book, analiza care oferă o radiografie obiectivă și completă a industriei de media din România. -
Ai greșit. Ce faci mai departe?
Pentru că urâm mediocritatea atunci când o regăsim la cei din jur, unii dintre noi tindem spre perfecțiune în tot ceea ce facem. Dar (din fericire!) nu suntem perfecți și nimeni, nici măcar noi înșine, nu trebuie să transforme perfecțiunea în singurul obiectiv existent pe plan profesional și nu numai. Asta pentru că eșecul (și implicit greșelile) este parte din viața noastră. -
Uneori, 70% este suficient. Exemplul Dropbox
Stabilirea unor obiective concrete este una dintre cele mai importante etape în dezvoltarea unei afaceri. Iar când afacerea creşte într-un an cât altele în şapte, ajustarea acestor obiective devine inevitabilă. Care este, însă, cea mai eficientă modalitate de a stabili aceste ţinte? -
Joburi pentru românii din categoriile defavorizate
Proiectul "Europa inclusivă - Initiaţive regionale sustenabile" este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Valoarea totală a proiectului este de 9.266.308 lei, din care 796.902 lei reprezintă contribuţia Ministerului Muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice (MMFPSPV) şi a partenerilor săi. -
Pachete minime de servicii și beneficii pentru toți copiii
UNICEF salută adoptarea „Strategiei naționale pentru protecția și promovarea drepturilor copilului 2014-2020”. Strategia vizează promovarea investiției în dezvoltarea și bunăstarea copiilor, pe baza unei abordări holistice și integrate adoptate de toate instituțiile și autoritățile publice, urmărind să asigure astfel respectarea drepturilor copiilor, acoperirea nevoilor lor și accesul universal la serviciile destinate lor. -
Lucrurile pe care nu le stii despre vanzari ii pot face mult rau strategiei tale
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Obiectivul strategiei este cresterea profitabila, care inseamna obtinerea unei valori economice care depaseste costul capitalului firmei. Exista patru cai prin care poti crea aceasta valoare: sa investesti in proiecte care aduc un castig mai mare decat costul capitalului alocat acelor proiecte; sa cresti profiturile aduse de investitiile de capital existente; sa reduci activele dedicate activitatilor care aduc un castig mai mic decat costul capitalului alocat acestor activitati; si cea de-a patra cale: sa reduci, pur si simplu, costul capitalului.
-
Cum aplanezi conflictele la serviciu
Conflictele la serviciu apar din mai multe motive care pot tine de: comunicare defectuoasa, intelegerea diferita a unor sarcini de serviciu sau a unor obiective, din cauza luptelor pentru putere, datorita unui stil de management defectuos, datorita faptului ca problemele de acasa marcheaza atat de tare angajatul incat ajunge sa se descarce de frustrari la serviciu, datorita subplatii sau suprasarcinii profesionale, iar motivele pot continua. De asemenea putem spune ca sunt doua feluri de conflicte: intre angajati si intre sefi si angajati.
-
Peste 50.000 de persoane au fost instruite in managementul energiei
Specialistul global in managementul energiei a instruit peste 50.000 de persoane din economiile emergente, in cadrul BipBop (Business, Innovation, People at the Base Of the Pyramid), programul companiei de acces la energie pentru comunitatile in curs de dezvoltare. Schneider Electric a reusit astfel sa depaseasca obiectivul initial de a instrui 40.000 de persoane pana la finalul anului 2014, stabilit ca parte a Barometrului Planeta si Societate, instrument prin care compania isi masoara performantele in responsabilitate sociala.
-
Cum să ne găsim pasiunea la locul de muncă
Sunt momente ȋn viaţa ta când te simţi debusolat cu job-ul pe care ȋl ai? Ȋţi vine greu să te trezeşti dimineaţa, mergi posomorât la locul de muncă, ca, mai apoi, să cronometrezi timpul care ţi-a mai rămas până pleci iar acasă? Următoarea zi e la fel, dacă nu şi mai rău, iar ȋncet, ȋncet intri ȋntr-o rutină din care ȋţi pare imposibil de ieşit? Dacă răspunsul tău este „Da” măcar la una dintre aceste ȋntrebări, atunci probabil că jobul actual nu se potriveşte cu pasiunea ta. Mai mult decât atât, dacă nu iei atitudine, vei rămâne cu aceeaşi senzaţie nefericită şi nu ȋţi vei putea realiza potenţialul ȋn viaţă.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...