Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. Evenimentul reunește profesioniști din HR, CEO și lideri de top, pentru analizarea inițiativelor de succes ale angajatorilor de top.

Printre speakeri se numără și Vlad Vaida, unul dintre cei mai urmăriți influenceri din România. Am stat de vorbă cu el despre modul în care experiența personală poate să fie transformată într-o platformă de influență profesională, despre construirea unui brand personal și despre legătura dintre conținutul digital și dezvoltarea tinerilor.

Face ceea ce visa la 12 ani

Sunt poate unul dintre cei mai norocoși oameni din lume. La momentul actual eu fac ceea ce mi-am propus la 12 ani să fac, poate și mai devreme. Într-adevăr am un plan de rezervă și am fost încurajat să am, cred că orice părinte responsabil ar încuraja asta, dar cred că toată viața mea s-a învârtit în jurul a ceea ce fac azi”, spune Vlad Vaida.

Vorbind despre abilitățile necesare ca să construiască un brand personal online, Vlad Vaida subliniază importanța autenticității și a cunoașterii propriei valori: „Succesul e ceva ce înseamnă altceva depinzând pe cine întrebi. Nu știu exact dacă sunt de ‘succes’ sincer, dar ceea ce mă ajută pe mine să pot trăi din asta liber și să am o grămadă de uși deschise e capacitatea să rămân autentic cu oamenii, în viața reală sau pe internet, și apoi capacitatea de a-mi ști adevărata valoare. Cu asta încă mă confrunt, dar învăț pe zi ce trece”.

Vlad Vaida atrage atenția și asupra faptului că pentru un impact real, uneori trebuie să fii dispus să fii „the bad guy” atunci când situația o cere.

Potențialul uriaș al informației online

În ceea ce privește rolul conținutului digital în educația profesională a tinerilor, influencerul evidențiază potențialul uriaș al informației online: „Există conținut digital pentru absolut toată lumea. Cred că tinerii din ziua de azi descoperă informație nouă care îi ajută să exceleze în ceva ce ei fac deja sau poate îi ajută să găsească o pasiune nouă. Legătura e modul în care conținutul digital poate îndruma tinerii spre ceva”.

Despre provocările creșterii unei comunități de peste un milion de urmăritori, Vlad Vaida recunoaște dificultățile inerente: „Cea mai grea parte a fost să accept faptul că există urcușuri și coborâșuri”.

În plus, el oferă o lecție utilă pentru mediul corporativ: „Spontaneitatea. Mediul corporativ care își dorește o prezență pe internet și angajează oameni profesioniști trebuie să aibă încredere în spontaneitatea lor, mai ales că multe subiecte de pe internet se schimbă foarte repede”.

BEST EMPLOYER FEST 2025 va oferi participanților oportunitatea să înțeleagă cum pot fi dezvoltate programe de flexibilitate și wellbeing care să fie atractive, eficiente și sigure din punct de vedere legal.

Iată cine sunt speakerii evenimentului:

  • Fady Chreih, CEO, Regina Maria

  • Lăcrămioara Dărăban, Head of Country HR, AUMOVIO Romania

  • Angelica Barbu Răducanu, Chief Administrative Officer, Evryo

  • Nicoleta Pantea, Group Chief People Officer, Fan Courier

  • Crina Florescu, HR Director, Arval BNP Paribas Group

  • Alina Grozescu, Founder & CEO, Wellington

  • Ioana Dumitru, COO, SD Worx

  • Raluca Binder, Corporate Sales Director, Subscription Division, Regina Maria

  • Bianca Chera, Counsel, Head of Employment, Andronic & Partners

  • Iulia Alexe, People & Organisation Manager Divizia Industrială, Zentiva

  • Dan Moraru, Country Lead, 7Card by Wellhub

  • Vlad Vaida, creator de conținut

Moderatori: Adelina Mihai, Jurnalist & Publisher, Revista CARIERE, Călin Cociș, jurnalist, Revista CARIERE.

Eveniment organizat de Revista CARIERE, în parteneriat cu: Aumovio, Arval, Fan Courier, SD Worx, Regina Maria, Andronic & Partners, Zentiva, Wellington, AustriaCard, 7Card by Wellhub.