
ambasador
-
2022 este un an emblematic pentru brandul Cupio, care celebrează prima decadă a activității sale. Brandul românesc este un vis devenit realitate, o dorință mai puternică decât o pandemie globală, o afacere românească de milioane
-
Orice hotelier este ambasadorul brandului, orașului, valorilor istorice și culturii comunității
Deseori privim ospitalitatea sau misiunea a fi gazdă ca pe o virtute națională sau o obligație părintească, fără a ține cont de realitatea din industrie și cea a experiențelor noastre, atunci când suntem turiști în -
Peste 700 de invitați la cea de-a șaptea ediție a Hope Concert, eveniment organizat în sprijinul copiilor vulnerabili
În 14 aprilie, Ateneul Român a fost a fost gazda celei de-a șaptea ediții a Hope Concert, evenimentul anual organizat de Hope and Homes for Children în sprijinul copiilor vulnerabili din România. Violonistul Alexandru Tomescu, -
Ambasadorul SUA în România, despre potențialul țării noastre
Ne-am obișnuit să ni se spună, adeseori, că țara noastră prezintă potențial în anumite domenii, cum ar fi domeniul IT. Iată însă că ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România adaugă la capitolul potențial ceva -
Campanie de diplomaţie publică: "Britain In Romania"
"Este o mare plăcere să mă aflu aici, la Giurgiu, am ajuns ieri, am vizitat Colegiul Naţional 'Ion Maiorescu' şi am discutat cu elevi de liceu, dar şi cu voluntari de la filiala de Cruce Roşie Giurgiu pentru a vedea cum operează sistemul de salvare din apă, aici fiind un oraş la Dunăre”. -
Gerhard Reiweger: “Sunt mii de austrieci, poate zeci de mii de germani cărora le place să descopere particularități în România“
Ambasadorul Austriei la București, Gerhard Reiweger, a declarat, luni, că foarte mulți turiști străini sunt interesați să descopere particularitățile specifice anumitor regiuni, iar județul Covasna poate fi o destinație, însă trebuie făcută cunoscută. -
Ambasadorul Statelor Unite, E.S. Hans Klemm, a vizitat Baia Mare
E.S. Hans Klemm, Ambasadorul Statelor Unite, a efectuat zilele acestea o vizită în Baia Mare (județul Maramureș). În programul oficial al vizitei au fost incluse o întâlnire cu Fundația Hope and Homes for Children România și o prezentare în teren a activității organizației. -
Ambasadorul SUA la București, Hans Klemm, despre managementului riscului în afaceri
“România duce o luptă din ce în ce mai credibilă împotriva corupției, ceea ce a consolidat parteneriatul strategic cu Statele Unite ale Americii (SUA)”, a declarat, marți, ambasadorul SUA la București, Hans Klemm, în cadrul unui seminar pe tema practicilor anticorupție în afaceri. -
International House celebrează 15 ani de prezență în România
International House Bucharest a susținut vineri, 3 martie, conferința de presă dedicată celebrarii a 15 ani IH în România și a peste 60 de ani de tradiție IH în predarea limbilor străine în întreaga lume. -
Noua “carieră“ a sopranei Felicia Filip: Ambasador al sufletelor frumoase
La 25 de ani de la înființarea Fundației FARA, Soprana Felicia Filip, manager al Operei Comice pentru Copii (OCC), a devenit Ambasadorul organizației și se alătură astfel Ambasadorului Regal al Fundației, Prințul Charles al Marii Britanii, și Prințesei Marina Sturdza. -
Identitatea companiei tale primează. Cum o construiești?
Compania X angajează. Cine este compania „X”? Atunci când își caută un loc de muncă, majoritatea tinerilor caută companii mari, cu posibilitate mare de dezvoltare, companii care au un renume în domeniul în care activează. Dar cum își construiește compania această identitate? -
Peste 170 de corporatiști vor fi ambasadorii României la World Corporate Games
Peste 170 de corporatiști din România vor fi „ambasadorii” sportului, în luna noiembrie, la World Corporate Games din Mexic, după ce au câștigat medaliile de aur la finala națională a Corporate Games, care s-a desfășurat, între 11 și 14 iunie, la București. La cele 15 probe ale competiţiei au concurat peste 1.800 de corporatiști din România și din străinătate. -
Amalia Năstase la superlativ - aşa cum nu aţi mai văzut-o
O femeie frumoasă şi lipsită de asperităţi. O figură publică activă a ultimilor 15 ani în România. Un antreprenor performant, perseverent, inspirat. Un ambasador al carităţii. În două cuvinte ‒ Amalia Năstase. -
VIDEO. 5 minute de business cu Amalia Năstase
Amalia Năstase a conceput, născut şi crescut "eventures", firma de organizare de evenimente care şi-a primit numele din alăturarea cuvintelor „event" şi „adventures". Pentru că acesta îi este scopul: să creeze evenimente unice şi spectaculoase. Ceea ce, din 2008 face cu foarte mare succes, odată cu achiziţionarea Stratosferei, o sferă uriaşă, de dimensiunile unul bloc, pe care a itinerat-o cu ocazia desfăşurării unor evenimente publice grandioase în România şi Bulgaria. -
Ambasadorii sprijină egalitatea de gen în procesul decizional
În cadrul seriei de evenimente dedicate pilonului Women on Boards al Asociației Professional Women’s Network Romania, pe 10 noiembrie 2014, a avut loc la București întâlnirea “O seară cu ambasadorii”. Cu ce concluzii am rămas de la acest eveniment: existența unei foarte bune infrastructuri pentru îngrijirea copiilor, educația solidă de vârste fragede, puterea networking-ului, și nu în ultimul rând o voință puternică pentru implementarea unui cadru clar din punct de vedere legislativ sau al reglementării, care să sprijine egalitatea de șanse la toate nivelele. -
Se deschide un nou centru HOSPICE
Vineri, 19 septembrie, HOSPICE Casa Sperantei va anunta deschiderea noului Centru HOPSICE Clinic si Educational printr-o conferinta de presa. Centrul va oferi ingrijire gratuita pacientilor adulti si copii cu boli incurabile din capitala.
-
Crowfundingul, o sursă de finanțare pentru ideile tale
Ai o idee şi nu ai finanţarea necesară pentru a o pune în aplicare, dar nici nu vrei să apelezi la un împrumut pentru a face rost de bani. Ce este de făcut? Ai putea să îţi pui ideea pe hârtie, să scoţi în evidenţă punctele forte ale acesteia şi să apelezi la o platformă de crowdfunding.
-
7 sfaturi despre cum să-ți construiești corect un Brand
Tehnicile moderne de construire a brandurilor se bazează pe activarea simțurilor prin implicarea directă a consumatorilor și a noilor tehnologii. Trecem printr-o perioadă în care multe business-uri se luptă cu vremurile, se inventează sau se reinventează. Și pentru că de cele mai multe ori, brandul reprezintă de fapt business-ul în sine, tot mai multe branduri își caută locul în mintea și inima consumatorilor.
-
Gândeşte-te şi la ceilalţi
Care este legătura dintre twitter, pasiunea de a face lucrurile să meargă, voluntariat şi… Austria? De la Excelenţa-Sa, domnul ambasador Michael Schwarzinger, şi soţia sa, Rosemaria Schwarzinger, am aflat nu numai ce uneşte aceste „cuvinte” , dar şi ceva mai mult…
-
Spontaneitatea şi creativitatea la români: cum l-am surprins pe Ambasadorul Germaniei
Ambasadorul Germaniei si spontaneitatea românilor... Referitor la Studiul Result despre spontaneitatea românilor, ambasadorul Germaniei, Andreeas von Mettenheim, afirma că în ţara noastră este adesea „confruntat cu o anumită spontaneitate căreia cu greu îi face faţă. Este un exemplu care ne demonstrează că spontaneitatea poate afecta predictibilitatea pe care ceilalţi o aşteaptă de la noi.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...