Fabrica de Profile (FDP), unul dintre cei mai importanți producători români de profile decorative și soluții de design pentru interior și exterior, anunță numirea lui Valentin Ivănescu în funcția de Chief Executive Officer (CEO) și marchează astfel o etapă semnificativă în evoluția companiei. Această decizie vine într-un moment de consolidare a producției, extindere și diversificare a portofoliului, precum și de redefinire strategică a brandului FDP.

Compania a traversat în 2025 o perioadă de transformări majore, prin relocarea într-o unitate de producție nouă, situată în Balotești, construită pe principii de sustenabilitate și responsabilitate față de mediu, dotată cu echipamente tehnologice de ultimă generație și a beneficiat de o investiție de aproximativ 2,5 milioane de euro. Totodată, FDP și-a diversificat portofoliul de produse, a introdus elemente inovatoare precum pereții fluizi și termosistemele decorative, soluții menite să redefinească standardele estetice și funcționale în industria profilelor și detaliilor arhitecturale.

Fondatorul companiei, Dan Panciu, a subliniat importanța numirii lui Ivănescu: „Din momentul în care am fondat Fabrica de Profile, am avut o viziune clară: să aducem identitate în fiecare spațiu, să-i dăm viață, să umplem spațiile nu cu simple obiecte decorative, ci cu elemente care transmit stări, emoții. Faptul că Valentin se alătură echipei noastre reprezintă un pas firesc în maturizarea companiei. Are experiența, energia și claritatea de viziune de care avem nevoie pentru a duce Fabrica de Profile la următorul nivel: unul în care ne vom concentra pe consolidarea brandului, eficiență operațională și extindere”.

Cu peste 15 ani de experiență în dezvoltarea și conducerea afacerilor, Valentin Ivănescu a ocupat anterior poziții de top management în companii de renume, este recunoscut pentru abilitățile sale în leadership, strategie, marketing și vânzări. Ivănescu este absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor, specializările Management și Marketing & Comunicare, și deține un Executive MBA de la Bucharest International School of Management (BISM), parte a Maastricht School of Management, una dintre puținele școli de business cu Triple Crown Accreditation.

În legătură cu noul său rol, Valentin Ivănescu a declarat: „FDP este un brand construit pe valori autentice: pasiune, rigoare și respect pentru detaliu. Mă bucur să mă alătur unei echipe care crede în excelență și inovație, într-un moment în care compania intră într-o etapă de maturitate și expansiune. Rolul meu va fi să amplific această energie și să transformăm potențialul în performanță. 2026 va fi un an al provocărilor, dar și al oportunităților, iar împreună cu echipa FDP vom transforma eleganța și emoția în rezultate concrete”.

Fabrica de Profile își propune să continue investițiile în tehnologie, design și dezvoltarea echipei, are în prezent peste 55 de angajați și obiectivul să atingă o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro până la finalul anului 2028. Valorile companiei – atenția la detaliu și parteneriatele pe termen lung – definesc nu doar produsele, ci și modul de lucru al echipei FDP, care combină tehnologia modernă cu rafinamentul estetic și personalizarea pentru fiecare client și spațiu.

Fondată în 2011 de Dan Panciu, Fabrica de Profile este singurul producător român de profile de interior din poliuretan și oferă soluții decorative variate, de la stil clasic la modern, contemporan sau eclectic. Compania deține un portofoliu internațional de proiecte personalizate. În 2024, FDP a înregistrat o cifră de afaceri de peste 20 milioane lei și își propune extinderea continuă pe piața locală și internațională, prin dezvoltarea și adaptarea constantă a produselor și sistemelor sale.