2. Tweetdeck este în acest moment deținut de Twitter și are drept scop principal maximizarea numărul de persoane la care ajunge mesajul tău – așa-numit-ul ”reach”. De asemnea, această platformă îți poate programa tweet-urile și îți poate monitoriza activitatea de pe mai multe conturi, dacă le ai.
3. Social Rank. Această platformă îți grupează cei mai activi și angajați followers pe care îi ai. Doar cu această informație, deja îți poți crește în scurt timp vizibilitatea brandului pe care îl ai în grijă.
4. Tweriod măsoară eficiența posturile pe care le pui în funcție de nivelul de engagement, cu detalii esențiale despre vârfurile de interacțiune cu fanii. Pentru o strategie de content-marketing, platforma este esențială.
2. Wolfram Alpha Facebook Report. Dacă vrei să-ți conduci businessul prin intermediul paginii tale personale de Facebook, atunci Wolfram este cea mai bună alegere
3. Agorapulse. Dacă vrei să reglezi CRM-ul sau, pe înțelesul tuturor, managementul interacțiunilor cu proprii consumatori de pe Facebook, atunci folosește cu încredere această platformă.
4. Build Fire. În caz că te interesează să-ți atragi fanii și consumatorii prin aplicații de Facebook, această platformă vine în întâmpinarea dorințelor tale. Ai un generator de aplicații care se integrează perfect cu canalele de social-media.
5. PageModo. Platforma aceasta îți upgradează pagina de Facebook din punct de vedere estetic. Ai poze de cover făcute la comanda, tab-uri customizate sau landing pages dedicate.