Să nu acceptăm să trăim mai puțin bine decât potențialul nostru cel mai înalt, este îndemnul unui psiholog din România.
“Pentru a ne menține starea de bine, motivația și un drum de succes al vieții, este important să învățăm să acceptăm imperfecțiunile noastre și ale celor din jur, instabilitatea vremii și a vremurilor, schimbările de tot felul din viața noastră și provocările pe care acestea ni le aduc. În același timp, este important să nu acceptăm să fim tratați cu lipsa de respect, să ne fie încălcate drepturile umane, morale, legale. Să nu acceptăm să fim asupriți, folosiți, mințiți. Să nu acceptăm să trăim mai puțin bine decât potențialul nostru cel mai înalt etc.”, consideră psihologul Laura Maria Cojocaru.
Suntem educați și ghidați în viață spre a dărui, spre a oferi ceea ce putem și avem mai bun în noi celorlalți. “Și este bine, deoarece, atunci când vrem să primim ceva în viață, începem prin a da pentru a deveni modele. Exemplu pentru ce, cum și în ce măsură ne dorim și avem nevoie. La fel de important este însă să ne dăm voie să și primim ceea ce ne oferă cei din jur sau viață în general. Informație, ajutor, oportunități, ghidaj, daruri. De asemenea, este important să învățăm să cerem ceea ce avem nevoie și să ne luăm de la viață ceea ce avem nevoie”, mai spune psihologul.
Pentru o viață plină de bucurie, avem nevoie să beneficiem de libertate. Și și să ne acordăm și noi înșine libertatea de a schimba ce este nevoie, dacă este nevoie. “Libertatea de a decide ce tip de viață și de muncă ni se potrivește, de a decide în privința vieții personale ș.a. Tototdată, pentru a putea beneficia de aceste libertăți, este important ca nici noi să nu le încălcăm pe ale altora, deci să respectăm niște reguli, legi morale sau sociale, niște norme de conduită, gândire și simțire”, arată Laura Maria Cojocaru.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința