Allard de Jong, Career Coach în cadrul departamentului HP LES Strategic Investment, ne oferă 10 recomandări ce ne ajută să ne distanțăm puțin de ritmul agitat de la birou pentru a ne putea analiza cu mai multă luciditate și pentru a ne aduna curajul și motivația de a porni în forță din septembrie.

Iată-le:

  1. Completează-ți rețeaua de cunoștințe – la fel ca o grădină, aceasta are nevoie să fie întreținută. Acum, că ai parte de timp liber, investește-l în extinderea rețelei de cunoștințe pe care, probabil, ai neglijat-o;
  2. Citește o carte bună – cele de beletristică sau biografiile sunt probabil cele mai recomandate pentru a te ajuta să ai o perspectivă non-tehnică.
  3. Urmează un curs de actorie – actorii sunt maeștri în folosirea vocii și corpului lor pentru a avea prestanță și impact. Multe din lucrurile pe care le învață un actor pot fi cu ușurință aplicate și la locul de muncă.
  4. Învață o limbă străină, învață orice. Este esențial să nu te oprești niciodată din a învăța.
  5. Retrage-te într-un loc liniștit pentru a medita – e un mod excelent de a-ți gestiona stresul care te așteaptă imediat ce te întorci la birou.
  6. Crează un slogan și un logo pentru brand-ul tău personal –a-ţi contura brand-ul personal este un lucru din ce în ce mai popular. Care este brand-ul tău? Cum ți-ar plăcea să fie? Cum ai putea să îl sumarizezi într-o singură propoziție sau imagine?
  7. Stabilește-ți niște obiective provocatoare – încearcă tot timpul să ieși din zona ta de confort.
  8. Reevaluază CV-ul – reflectă activitatea ta din ultimul timp?
  9. Găsește o idee super, fie pentru companie, fie pentru departamentul tău, pe care să o prezinți șefului tău când te întorci.
  10. Nu în ultimul rând, închide-ți telefonul. Deconectează-te pentru a putea să te reconectezi cu succes.

Allard de Jong,

Career Coach în cadrul departamentului HP LES Strategic Investment.