TELEKOM ROMANIA promite salarii mai mari si oportunitati tot mai multe. Acestea sunt previziunile optimiste pentru urmatorii ani pe piata muncii, sustine directorul de HR al grupului Telekom Romania, unde cele mai multe salarii sunt peste media pe economie, informeaza wall-street.ro


Reprezentantul TELEKOM ROMANIA mai spune ca va exista un impact pozitiv in urma unei mai mari seriozitati in desfasurarea examenelor de Bacalaureat. Absolventii de liceu fara diploma de Bacalaureat se vor orienta catre profesii necesare din industrie ,ceea ce va normaliza si va echilibra anumite aspecte.
"In timp, vom vedea o reasezare a posturilor, vom vedea mai multe parteneriate intre firme si unitatile scolare neuniversitare pentru a forma oameni pentru meserii. Deja exista mai multe firme care fac acest lucru si inclusiv noi analizam o astfel de oportunitate la nivelul grupului. In timp se va reface zona de meserii pentru ca se pune presiune pe sistem, datorita faptului ca nu toti absolventii de liceu devin absolventi de Bacalaureat si respectiv studenti. Eu cred ca, la un moment dat, am avut un exces de absolventi cu diploma unversitara, care au creat o presiune artificiala, desi nu a fost intotdeauna vorba de competente academice sau practice. Au existat uneori asteptari mari, dar competentele nu intotdeauna pe masura. Asa ca nu o sa mai avem atat de multi absolventi de facultate pe anumite domenii", sustine cu optimism directorul de HR al companiei de telecom.

TELEKOM ROMANIA. Care sunt cerintele de angajare

Cei care vor sa faca parte din echipa de Vanzari Call Center in cadrul TELEKOM ROMANIA, trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).Experienţă în muncă:
- Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.
- Bune cunostinte de operare calculator;Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte solide de limba romana;
- Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
- Autocontrol, stabilitate emotionala;
- Adaptabilitate;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
- Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
- Abilitati de invatare rapida;
- Orientare catre detaliu;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Etica si integritate;
- Rezistenta la stres;
- Disponibilitate de a lucra in tura.