Studiul arată că cei mai optimiști sunt angajatorii din regiunea Sud care au raportat o Previziune Netă de Angajare de +28%, cea mai puternică din ultimii zece ani. Tot în regiunea Sud se raportează și cea mai consistentă îmbunătățire de la trimestru la trimestru, Previziunea consolidându-se cu 18 puncte procentuale față de trimestrul III/2018. Deși sunt favorabile și indică un ritm de angajare relativ, perspectivele din regiunea Bucureștiși Ilfov sunt cele mai puțin luminoase din țară. Previziunea Netă de Angajare de +13% slăbește atât față de trim. III/2018, cu 2 puncte procentuale, cât și față de trim. IV/2018.
Un declin similar de la trimestru la trimestru și de la an la an se raportează și în regiunea Vest, unde Previziunea Netă de Angajare pentru intervalul octombrie – decembrie 2018 este de +15%.
Perspectivele de angajare în Construcții s-au îmbunătățit considerabil
Trebuie să menționăm că cei mai optimiști sunt angajatorii din sectorul Construcții, care raportează o Previziune Netă de Angajare de +36%, cea mai luminoasă din toate cele zece sectoare de activitate analizate și cea mai robustă prognoză din ultimii zece ani pentru acest sector (din trim. II/2008 până în prezent).
Perspectivele de angajare în Construcții s-au îmbunătățit considerabil față de trimestrul precedent, cu 16 puncte procentuale, și sunt cele mai îmbunătățite comparativ cu anul anterior din toate sectoarele analizate, consolidându-se față de trimestrul IV/2017 cu 25 de puncte procentuale.
La nivel de țară angajatorii români prognozează cel mai puternic climat de angajare din ultimii 10 ani. Planurile de angajare din trimestrul IV/2018 sunt cele mai optimiste din Europa, la egalitate cu Slovenia, și în topul celor mai optimiste din lume. *** Previziunea Netă de Angajare se obține făcând diferența dintre procentul de angajatori care anticipează o creștere a volumului total de angajări și procentul de angajatori care prevăd o scădere a angajărilor în locația lor, în trimestrul următor. Pentru țările care au acumulat date cel puțin 17 trimestre consecutiv, printre care și România, cifrele citate au fost supuse ajustării sezoniere, cu excepția cazului în care se specifică altfel.
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă.
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați.
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.