Dezvoltarea profesionala a membrilor si a profesionistilor RU
Aceasta linie strategica se va concretiza prin dezvoltarea de parteneriate cu managementul de varf al companiilor (RU ca partener strategic), prin crearea unui mediu favorabil impartasirii de experiente si bune practici si prin implicarea in sondaje si cercetari legate de profesia reprezentata.
Reglementarea/normarea domeniului RU
Cea de-a doua linie strategica va fi dezvoltata prin implicarea in emiterea grilelor de competente si calificari care vor sta la baza actualizarii Codului Ocupatiilor din Romania, prin oferirea de recunoasteri si certificari profesionistilor din domeniu, precum si prin sustinerea unor politici nationale in domeniul educatiei, mai apropiate de cerintele mediului de afaceri.
Reprezentarea intereselor comunitatii profesionale de RU in fata principalilor parteneri de dialog social: institutii publice, organizatii patronale si sindicale, mass-media si comunitati similare din Uniunea Europeana. De exemplu, HR Club se va stradui sa actioneze ca un partener activ in cadrul Asociatiei Europene de Managementul Personalului (EAPM).
Cea de-a patra linie strategica, respectiv consolidarea organizationala, se va traduce prin implicarea mai activa a membrilor in activitatile HR Club, prin extinderea mai accentuata la nivel national, prin promovarea mai intensa a brandului HR Club, precum si prin realizarea stabilitatii financiare.
Pentru a atinge obiectivele propuse, o serie de parteneriate ii sunt necesare HR Club-ului, pe fiecare din cele patru directii strategice. Cu acest scop, HR Club se va orienta catre colaborari cu organizatorii de evenimente cu relevanta in domeniu, cu institutii nationale si internationale de standardizare si certificare, cu institutii guvernamentale (in special cu Ministerul Muncii), cu organizatii patronale si sindicale. Nu in ultimul rand, se urmareste apropierea de structurile profesionale locale si consolidarea parteneriatelor financiare.
"Tin sa reamintesc ca s-a dezvoltat o intreaga linie tactica pentru relatia Clubului cu partenerii de dialog social. Vedem posibila dezvoltarea acestor relatii prin invitarea reprezentantilor Guvernului, ai patronatelor si sindicatelor la evenimentele noastre si prin pregatirea unor intalniri cu liderii acestor institutii. Intentionam sa cream un grup de lucru, al carui obiectiv sa fie pregatirea unor puncte de vedere si sugestii de modificare a legislatiei curente in domeniul relatiilor de munca", declara proaspatul presedinte, Csaba GERGELY.
HR Club ofera doua pachete de membership, unul de membru afiliat, celalalt de membru cu drepturi depline. Serviciile comune celor doua pachete sunt urmatoarele: acces la baza de membri, acces la instrumentele de comunicare interna ale HR Club, eligibilitate pentru discounturile oferite de terti prin HR Club, participare gratuita la toate intalnirile initiate de membri, asa-numitele "gatherings". Diferentierea se realizeaza la nivelul taxei de participare la evenimentele proprii HR Club: membrii cu drepturi depline participa gratuit, pe cand membrii afiliati platesc o taxa.
Calitatea de membru HR Club inseamna insa mult mai mult. In primul rand, ofera oportunitatea de a fi in contact cu colegii de breasla, de a le cere sfatul, de a dezbate cu ei problemele cu care te confrunti. In al doilea rand, inseamna sa intalnesti personalitatile si liderii organizatiilor din domeniu, reprezentantii partenerilor de dialog si ai mass-media. Inseamna sa fii mereu informat despre lucrurile noi care se intampla in domeniu si, nu in ultimul rand, "sa faci parte dintr-o comunitate profesionala care incepe sa se standardizeze si sa se dezvolte pe structuri solide", precizeaza Presedintele HR Club.
Csaba GERGELY, Presedintele Clubului de Resurse Umane din Romania, tutor afiliat la CIPD Romania.
Csaba Gergely a acumulat o experienta nationala si internationala de peste 12 ani intr-o companie de prestigiu, Coca-Cola HBC. Cariera lui a inceput in vanzari, parcurgand diferite etape: Business Developer, Team Leader si Area Sales Manager.
Ulterior, Csaba a ocupat diferite pozitii in departamentul de Resurse Umane, ocupand in cele din urma pozitia de Country Human Resources Manager al Coca-Cola HBC si membru in boardul companiei. Provocarea internationala a inceput in anul 2006 cu pozitia de Work Stream Leader in Coca-Cola HBC Group.
Absolvent de politehnica, Csaba a urmat cursuri de formare in Marketing si Finante la Open University Business School, CODECS Romania si cursuri de perfectionare la INSEAD (Franta) si IMD (Elvetia), precum si in sistemul Coca-Cola HBC. Csaba detine certificari in Coaching, Situational Leadership si Professional Selling.
Csaba sustine prezentari in cadrul unor conferinte internationale de resurse umane in tari precum Olanda, Spania sau Anglia, pe diferite subiecte de Resurse Umane: managementul performantei, dezvoltare organizationala, dezvoltarea oamenilor.
In prezent, Csaba Gergely ocupa pozitia de Senior Manager in cadrul companiei PricewaterhouseCoopers.