Important este ca la aceasta întrebare să nu minţi niciodată, ci doar să cizelezi pe cât se poate de mult răspunsul. Spui adevărul, explici ce s-a întâmplat, ce nu a mers, de ce ai fost concediat dacă este cazul şi apoi „reintri în luptă” cu forţe proaspete, încercând să-i impresionezi cu ce vei face pentru ei. Pare ușor în teorie, dar situația stă cu totul altfel atunci când încă există resentimente.
1. Împacă-te cu tine însuți și pune-ți emoţiile în ordine.
Trebuie să fii cât mai relaxat când ajungi la interviu şi să explici cât mai calm şi detaşat despre fostele tale experienţe. Nimeni nu va angaja un om care se pierde imediat şi este temperamental.
2. Explică ce s-a întâmplat.
Fii succint atunci când o faci pentru că atunci când începi să te pierzi în detalii lași o impresie greșită. Explică şi închide cu o frază de genul „Din păcate am fost concediat”
3. Discută ce ai învățat şi revino la subiect.
După ce explici ce s-a întâmplat, spune şi ce ai învăţat din aceasta experienţă. Angajatorul vrea să ştie că o schimbare s-a produs din această experienţă neplăcută și că nu va fi cazul să se repete.
4. Niciodată nu își vorbi de rău şeful sau compania.
Chiar dacă ţi s-a făcut un anume rău, oricât de multe sentimente de ură ai avea pentru fostul loc de muncă şi oamenii de acolo, niciodată nu vorbi de rău trecutul. Vei fi ca vulpea care nu mai poate ajunge la strugurii acri.
5. Recapitulează ce ai de oferit.
Este esenţial să închei interviul pe o notă pozitivă, aşa că recapitulează calităţile tale de top şi ce poţi oferi noii companii pentru care vrei să lucrezi. Fă în așa fel încât să fie foarte clar că vei intra pe uşile companiei şi vei oferi exact ceea ce are nevoie echipa din care ai putea face parte.
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă.
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați.
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.