Important este ca la aceasta întrebare să nu minţi niciodată, ci doar să cizelezi pe cât se poate de mult răspunsul. Spui adevărul, explici ce s-a întâmplat, ce nu a mers, de ce ai fost concediat dacă este cazul şi apoi „reintri în luptă” cu forţe proaspete, încercând să-i impresionezi cu ce vei face pentru ei. Pare ușor în teorie, dar situația stă cu totul altfel atunci când încă există resentimente.
1. Împacă-te cu tine însuți și pune-ți emoţiile în ordine.
Trebuie să fii cât mai relaxat când ajungi la interviu şi să explici cât mai calm şi detaşat despre fostele tale experienţe. Nimeni nu va angaja un om care se pierde imediat şi este temperamental.
2. Explică ce s-a întâmplat.
Fii succint atunci când o faci pentru că atunci când începi să te pierzi în detalii lași o impresie greșită. Explică şi închide cu o frază de genul „Din păcate am fost concediat”
3. Discută ce ai învățat şi revino la subiect.
După ce explici ce s-a întâmplat, spune şi ce ai învăţat din aceasta experienţă. Angajatorul vrea să ştie că o schimbare s-a produs din această experienţă neplăcută și că nu va fi cazul să se repete.
4. Niciodată nu își vorbi de rău şeful sau compania.
Chiar dacă ţi s-a făcut un anume rău, oricât de multe sentimente de ură ai avea pentru fostul loc de muncă şi oamenii de acolo, niciodată nu vorbi de rău trecutul. Vei fi ca vulpea care nu mai poate ajunge la strugurii acri.
5. Recapitulează ce ai de oferit.
Este esenţial să închei interviul pe o notă pozitivă, aşa că recapitulează calităţile tale de top şi ce poţi oferi noii companii pentru care vrei să lucrezi. Fă în așa fel încât să fie foarte clar că vei intra pe uşile companiei şi vei oferi exact ceea ce are nevoie echipa din care ai putea face parte.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința