Obține un rezultat răsunător cu proiectul la care muncești
Nu te mulțumi să lucrezi doar ca ceilalți să vadă că nu stai degeaba. Pune-ți toate resursele tale, toate cunoștințele pe care le-ai acumlat, toată expertiza într-un proiect de prioritate zero pentru șeful tău sau departamentul din care faci parte. O să te simți bine făcând ceva care produce rezultate și vei primi nu doar atenția celorlalți, dar munca ta va fi recunoscută și de colegi sau de manageri.
Începe un nou proiect fără să ceri permisiunea cuiva
În afară de experiență, expertiză sau alte cunoștințe, dacă vrei să fii remarcat trebuie să dai dovadă și de inițiativă. Este absolut necesară în orice împrejurare, cu atât mai mult într-o situație profesională. Vezi o problemă în interiorul departamentului, problemă de care toată lumea e conștientă, dar nimeni nu face nimic? Implică-te! Rezolv-o! Ai observat o modalitate inedită prin care compania ta să capete notorietate pozitivă? Fii omul care obține rezultatele dorite și vei avea toată prețuirea echipei tale și cu siguranță vei da bine în registrul managerilor.
Mergi dincolo de fișa postului
Fișa postului detaliază ariile tale de responsabilitate și felul cum va fi măsurată performanța ta. Dar nu există nicio fișă de post care să răspundă tuturor problemelor cu care te vei confrunta la muncă sau scenariilor de acțiune pe care le presupune jobul tău. Dacă vrei să fii remarcat, nu este suficient să rămâi în liniile rigide ale fișei postului. Trebuie să fii dispus să treci dincolo de ele, să-ți asumi responsabilități pe care în mod normal nu ar trebui să le ai. Fii o sursă constantă de plusvaloare și asumă-ți un rol care nu reiese explicit din fișa ta de post.
Muncește mai mult
Nu poți pretinde să fii remarcat de către șefi dacă nu stai deloc peste program și tratezi munca în mod superficial. Ca să ai un impact real asupra celorlalți, reușește să fii primul dat ca exemplu pozitiv când e vorba despre munca petrecută la birou. Antreprenorii, managerii, cu toții stau peste program. Și tu trebuie să faci la fel, asta chiar dacă nu ai privilegiile sau responsabilitățile lor. Nu poți crește profesional altfel.
Fii expertul la care apelează ceilalți
Alege-ți o zonă de care ești responsabil, învață tot ce este de învățat, citește tot ce este de citit și fii cel mai bun în aria pe care ți-ai ales-o. Interesează-te și fă-ți conexiuni în domeniul pe care singur ți l-ai repartizat. Dezvoltă-te din punct de vedere profesional și ai grijă ca percepția pe care o lași să fie una de expert în domeniul ales. În acest fel, colegii sau șefii vor apela la expertiza ta atunci când vor avea nevoie de ea. Acest „asset” se poate dovedi extrem de util. El te poate propulsa în companie sau îți poate îmbogăți expertiza deja avută. În orice caz, să te specializezi într-un domeniu nu-ți poate aduce decât beneficii, indiferent dacă ele sunt pe termen scurt sau pe termen lung.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința