Unele dintre cele mai interesante și de actualitate studii prezentate la cea de-a treia ediție a IAB Forum sunt:
- „Life on Digital Planet Brand”, studiu prezentat de GfK – proiectul demonstrează impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand și analizează modul în care marketerii se pot folosi de online pentru a crește awareness-ul anumitor branduri sau pentru a schimba percepții în legătură cu altele; prin compararea a trei campanii diferite, studiul GfK evaluează contribuția mediului online într-un mix de comunicare;
- Informații despre comportamentul utilizatorului român de Internet, studiu realizat în premieră la noi de către Gemius; studiul prezintă date despre: comunitatea de utilizatori de Internet din România, profilul utilizatorului român care navighează online, frecvența de folosire a Internetului, un top al celor mai populare site-uri ș.a.;
- Utilizarea Paid, Owned & Earned Media în procesul de branding, studiu prezentat de MediaDirection; studiul face o analiză a noului ecosistem comunicațional și evidențiază modalitățile în care marketerii se pot folosi de media pentru a ajunge la consumatori.
IAB Forum România va avea trei secțiuni principale de discuții și prezentări, pentru a oferi o perspectivă de 360 de grade asupra industriei digitale locale: content, context și tehnologie în mediul online.
Înscrierile la eveniment în regim early-bird sunt disponibile până la data de 20 septembrie – taxa de participare este de 40 de euro pentru non-membri și 30 de euro pentru membrii IAB România.