
know-how
-
Într-un moment în care tot mai mulți factori neprevăzuți afectează lumea afacerilor, una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă companiile astăzi este accesul la oamenii talentați. Lipsa oamenilor buni îi ține pe manageri treji noaptea și are un impact asupra succesului și evoluției companiilor. Pentru a ajunge mai repede în topul alegerilor posibililor voștri angajați, Evensys îi invită pe oamenii din HR, recrutare și comunicare internă la cea de-a 5-a ediție a Employer Branding Conference, care va avea loc pe 15 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
-
Comportamentul utilizatorului român de Internet și impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand
Pe 1 octombrie 2013, la White-Club Bucureşti, va avea loc evenimentul de referinţă al industriei locale de publicitate care va pune accent pe know-how-ul oferit de speakeri locali şi pe prezentarea unor studii de impact pentru industria de comunicare digitală din ţară.
-
EY lansează Centrul de Excelenţă pentru Afacerile de Familie
EY anunţă lansarea Centrului global de Excelenţă pentru Afacerile de Familie, o nouă resursă online de know-how şi expertiză: www.ey.com/familybusiness. Noul centru este ilustrativ pentru experienţa îndelungată şi dedicarea cu care EY colaborează împreună cu afaceri de familie din întreaga lume, oferindu-le acces la informaţii valoroase precum şi la echipele de consultanţi care să-i ajute să îşi crească afacerile şi să le asigure succesul timp de generaţii.
-
Know-how-ul si liderii de success
De curand, a fost lansata cartea „Know-how; 8 abilitati care-i diferentiaza pe liderii de succes”, scrisa de Ram Charan si publicata de editura ALL. Ram Charan sustine ca know-how-ul este ceea ce face diferenta intre liderii performanti – cei care obtin rezultatele – si cei care nu le obtin. In calea gasirii oamenilor performanti adesea sta aparenta capacitate de a conduce. Stapanirea unui know-how va permite sa diagnosticati orice situatie si sa luati masurile potrivite, parasind zona de confort a experientei.
-
Esecul nevazut
Ultimii ani ne-au adus cateva campanii puternice de branding extern, cu bugete generoase. Promisiunile excelent construite si pozitionate fata de competitie foarte rar au putut fi insa livrate de organizatii. Valorile brandului, trambitate extern, nu au fost sustinute de oamenii companiei, ambasadori reali si adevarati ai brandului.
-
Lectia de management: abordarea sistemica
Daca privim cu atentie realitatea inconjuratoare, putem observa o similitudine puternica intre organizatii, ca sisteme economico-sociale si sistemele biologice. Una dintre intuitiile-cheie ale abordarii sistemice este aceea ca RETEAUA reprezinta un model comun tuturor formelor de manifestare a vietii. La organismele biologice exista reteaua de reactii biochimice din interiorul celulei, denumita metabolism, care permite autointretinerea acestora, autogenerarea sau, in termeni de specialitate, - autopoieza. In lumea businessului, chiar daca sunt mai degraba informale, exista retele sociale, care - ca urmare a interactiunilor intre membri - asigura organizatiilor caracterul viu.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...