Castiga participarea la workshopul Essentials of ROI Methodology – Bazele Metodologiei ROI, organizat de AchieveGlobal Romania intre 29 septembrie – 1 octombrie, in valoare de 1.200 de euro.

Cum poti participa

Povesteste-ne intr-o jumatate de pagina care a fost cea mai buna sau cea mai proasta investitie pe care ai facut-o vreodata si de ce o consideri asa? Ne poti trimite gandurile tale pana la data de 26.09.2010 la adresa de e-mail concurs [at] cariereonline.ro, cu subiectul Concurs Metodologia ROI.

Poti lua in considerare orice fel de investitii pe care le-ai facut – atat la birou cat si in viata ta personala.

Jurizare

Concursul va fi jurizat de Alecsandra Litu – Business Development Manager ROI Institute si Georgiana Gioaba – Sales Manager Revista CARIERE.

Ce este Essentials of ROI Methodology

Essentials of ROI Methodology este un workshop de 3 zile intensive care va ofera informatiile de baza pentru evaluarea initiativelor de resurse umane.

Ce veti putea face dupa terminarea workshop-ului

  • La sfarsitul programului veti avea planul de evaluare a unui proiect pe care doriti sa il masurati
  • Ulterior, veti putea planfica, evalua si masura singuri programe simplu de masurat (de exemplu, programele de crestere a vanzarilor)
  • Veti putea argumenta decizii ce tin de sfera de resurse umane folosind un limbaj de business pe care ceilalti oameni din organizatie sa il poata intelege
  • Veti putea decide in cunostinta de cauza cu privire la dezvoltarea sau eliminarea unor initiative de resurse umane din organizatia voastra

Obiectivele workshop-ului

  • Identificarea factorilor de succes care stau la baza evaluarii ROI
  • Identificarea si descrierea celor 10 etape ale metodologiei ROI
  • Elaborarea unui plan detaliat de evaluare
  • Identificarea si descrierea a cel putin doua modalitati de a izola efectele unui program
  • Identificarea a cel putin sase modalitati de a converti datele in valoare monetara
  • Calcularea indicelui de profitabilitate si ROI
  • Comunicarea datelor ROI stakeholderi-lor

Cui se adreseaza

Specialisti in Resurse Umane de la toate nivelurile, care au nevoie de abilitati de masurare a impactului programelor de training. Consultanti si traineri, care cauta o modalitate eficienta de masurare a impactului interventiilor de consultanta sau a programelor de training pe care le furnizeaza clientilor.