ROI
-
În boardroomuri se vorbește despre marjă, creștere și eficiență. Dar din ce în ce mai des, printre slide-urile financiare își face loc o întrebare simplă: „Avem oamenii potriviți ca să ne ducem strategia mai departe?” -
HR vs. Financiar...de unde tensiunea?!
Cât de bine vă înţelegeţi cu colegii de la Financiar? Sunteţi în faza de "Bună!" - "Bună!", cea de evitare reciprocă sau de iritare constantă? După câteva întâlniri de curtoazie cu diverşi HRi am băgat de seamă că încă există un dialog acid între HR şi Financiar. Să nu fie "ROI-ul" răspunsul la toate întrebările?!
-
Matematica unui program de training
Programele de training nu sunt suficiente în sine pentru a genera rezultate de business. De aceea specialiștii se referă mai degrabă la programe de dezvoltare sau de învățare întrucât acestea sunt fundamentate pe mai mulți piloni: evaluare, consultanță, training și coaching.
-
Lupta pentru investitori: De ce suntem ameninţaţi de cehi şi slovaci
Rentabilitatea Capitalului Uman în România continuă să scadă, înregistrând anul trecut o reducere cu 9% comparativ cu 2010, potrivit studiului PwC Saratoga 2012. Nivelul de 1,22 al indicatorului ne situează sub media Europei Centrale şi de Est, iar acest lucru înseamnă că suntem în pericol să ne pierdem competitivitatea în faţa unor ţări ca Cehia şi Slovacia.
-
Ce impact are siguranța în ROI
În ultima perioadă, în mediul de afaceri s-a încetățenit conceptul de comportament contraproductiv. Acest set de comportamente au fost atent analizate de către cercetători și, astfel, putem vorbi despre predispoziții spre absenteism, furt, ostilitate față de client, agresivitate verbală sau fizică, consumul de alcool sau de substanțe interzise la locul de muncă, concedii medicale neîntemeiate etc. Despre nocivitatea acestor comportamente în organizatii este suficient de spus doar că, transpuse în bani, acestea se ridică la miliarde de dolari anual. De aici vine și interesul general spre aceste comportamente contraproductive.
-
Castigatorul participarii la Essentials of ROI Methodology, in valoare de 1.200 de euro!
Castigatorul concursului organizat de Cariere si AchieveGlobal Romania a fost desemnat.
-
Castiga un curs de 1.200 de euro si invata sa folosesti instrumentul ROI!
Castiga participarea la workshopul Essentials of ROI Methodology – Bazele Metodologiei ROI, organizat de AchieveGlobal Romania intre 29 septembrie – 1 octombrie, in valoare de 1.200 de euro.
-
Goana dupa ROI
Pana sa intalnim studii de caz despre organizatii romanesti care implementeaza cu succes proiecte de invatare aliniate la obiectivele de business mai avem cale lunga.
-
O specie rara: profesionistii in marketing digital
Cresterea numarului de clienti interesati de marketing digital i-a determinat pe cei de la Wunderman Romania sa inceapa cautarea de specialisti in acest domeniu. Lipsa unor competente pe piata locala i-a trimis, insa, la know-how-ul filialei din Marea Britanie.
-
Ce coeficient ROI are un MBA?
Cand intreprinzi o actiune, te astepti ca resursele investite sa fie recuperate dupa o anumita perioada de timp, fie ea mica sau mare, in functie de proiect. Dar ce se intampla cand acest proiect este un program de eMBA la care te decizi sa participi? Cum calculezi gradul de recuperare a investitiei sau valoarea coeficientului de return on investment (ROI)?
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.