Skip to main content

Trend Consult

    • Magor Csibi, Head of Leadership Practice la Trend Consult

      De la 1 octombrie 2018, Magor Csibi s-a alăturat echipei TREND CONSULT ca Head of Leadership Practice. În această calitate, Magor va continua să contribuie la crearea unui viitor orientat către echilibru și sustenabilitate. Misiunea lui va fi aceea de a coordona Trend Leadership Journey – un program ambițios care vizează construirea unei noi generații de lideri în România.
    • Sales Performance Summit 03

      Trend Consult, cu sprijinul Asociației Naționale a Vânzătorilor Profesioniști și Miller Heiman (divizie a liderului global în vânzări MHI Global), organizează Sales Performance Summit 03, singurul eveniment ce le oferă profesioniștilor în vânzări o pespectivă mai practică și științifică a procesului de vânzare.
      Cea de-a treia ediție a evenimentului se va desfășura pe 17 mai la Athénée Palace Hilton și este construită în jurul unui subiect cu impact direct în rezultatele de business: Optimizarea Proceselor de Vânzare. Evenimentul se adresează managerilor de vânzări, specialiștilor în vânzări, directorilor comerciali și persoanelor cu funcții de conducere implicate în activitatea comercială.
    • Nu juca pentru a SUPRAVIEȚUI, ci pentru a CÂȘTIGA

      Să ne imaginăm - și canicula căreia trebuie să-i facem față zilele astea ne este de un real ajutor - că suntem în cel mai nemilos deșert. Dar nu am plecat acolo de nebuni, ci pentru că, undeva foarte aproape de o tabără în care ne simțim foarte confortabil, se află munți de aur.
    • Este nevoie de construirea unei culturi de vânzări, în interiorul companiilor

      Peste 110 lideri și manageri de vânzări, de la 45 de companii din România, au participat miercuri, 27 mai 2015, la a doua ediție a Sales Performance Summit. Evenimentul a fost organizat de Trend Consult, unul dintre liderii pieței de training și consultanță în vânzări, care aniversează 15 ani de activitate, performanță și inovație în consultanța de business. Tema evenimentului din acest an a fost „Understanding Decision Dynamics”.
    • Marius Decuseară: Unii vânzători cred că știu ce vrea clientul mai bine decât clientul însuşi



      Ce înseamnă pentru Trend Consult atingerea performanței în vânzări? La Trend Consult credem că performanța este o alegere personală, care ține de oameni, de pasiunea și ambiția lor. Atingerea performanței în vânzări presupune înțelegerea tuturor mecanismelor care pun în mișcare procesele din interiorul unei organizații și mai ales modul în care clienții iau decizii de cumpărare.
    • Ia decizii la foc automat!




      Știm că oamenii deștepți învață din greșeli, iar cei geniali din greșelile altora. Și cum geniali suntem puțini, putem afirma cu certitudine că experiența personală este cea care ne ajută să ne atingem targeturile pe care ni le setăm.
    • Cele 20 de „boli” ale echipei de vânzări

      Departamentul de vânzări este, de cele mai multe ori, motorul unei companii. În momentul în care performanțele acestuia sunt sub așteptări, managerul de vânzări trece direct la implementarea unor soluții de avarie și rareori analizează motivele performanței scăzute. Grupul Trend Consult împreună cu 15 manageri de vânzări au dezbătut, în cadrul evenimentului TrendTALKS, cele mai frecvente “boli” ale echipei de vânzări întâlnite de aceștia în munca de zi cu zi. În urma discuției dintre managerii de vânzări, aceștia au ajuns la o listă de 20 de provocări ale echipelor de vânzări.

    • Gold of the Desert Kings - Lecții din deșert

      Există aur în munți, însă un deșert imens și capricios ne împiedică să îl aducem în tabără! Dincolo de presiuni și limitări, echipele se străduiesc să traverseze deșertul și să aducă acasă comoara, fără să aibă insa garanția supraviețuirii. Pentru a face față provocărilor, este nevoie de o planificare atentă, o execuție metodică și un mod de gândire concentrat pe maximizare.

    • Ce vor angajatorii de la traineri şi consultanţi

      Criza a schimbat modul de alegere a furnizorului de training şi de consultanţă. Ofertele sunt evaluate mult mai atent şi mai strict, iar reputaţia companiei, senioritatea trainerilor şi experienţa consultanţilor sunt lucrurile care contează. Ca să ne lămurim cum stau lucrurile mai exact, am ales să vorbim cu trei companii fruntaşe din sectorul de training din România. 

    • Frica de a vorbi in public

      Una dintre inventiile secolului XXI , asteptata cu nerabdare de foarte multi oameni, este pastila care te scapa de frica vorbitului in public. Din pacate, nu exista semne ca oamenii de stiinta vor ajunge curând la o descoperire in acest sens.

    • Vara – un anotimp productiv

      Intrebarea pe care o auzim cel mai des odata cu venirea verii este „Ce planuri de vacanta ai?“. Cu aceasta intrebare in minte si tinand cont de preferintele clientilor, companiile de training au in fata cateva oportunitati de extindere a activitatii lor pe timp de vara. Poate fi vorba despre proiecte neobisnuite in care sa isi foloseasca competentele pentru a se adresa altor piete decat cea de training sau de dezvoltare a echipei. 

Recomandările editorilor