Experiența lui diversă, obtinută atât în tară cât și în internațional, se va adăuga conceptelor incluse deja în program, aducând un plus în zona de viziune, inovație, declanșare și gestionare a schimbărilor și coordonare a unor echipe multiculturale.
„Din toate ofertele pe care le-am primit, după terminarea mandatului meu în Korea, doar cea din partea companiei TREND CONSULT mi-a captat cu adevărat atenția, din cauza viziunii și a proiectului ambițios propus de ei. În 8 ani de senior management și un an petrecut într-o cultură total străină mie, am învățat că succesul sau eșecul unei organizații în mare măsură depind de cultură și nu doar de reguli, procese și structuri. Împreună ne propunem să contribuim decisiv la schimbarea culturii de business din România, generând un curent suportiv și constructiv, care va putea afecta pozitiv și societatea în care trăim.”
A reușit să influențeze și să schimbe de mai multe ori legi cheie pentru protecția mediului
Magor Csibi este licențiat în Științe Politice, în cadrul Universității Babeș-Bolyai, unde a urmat și un program de masterat. A fost asistent universitar, consilier pe probleme de educație al Președintelui Camerei Deputaților, Vicepreședinte al Comisiei pentru Mediu, Sănătate Publică și Siguranță Alimentară din Parlamentul European și a constituit platforma jurnalistică Think Outside the Box-www.totb.ro.
În aprilie 2011 a fost numit în funcția de Director de program pentru România la WWF, una dintre cele mai importante organizații internaționale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de tări, cu misiunea de a opri, la nivel global, degradarea mediului înconjurător și de a construi un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura.
În timpul mandatului din România, echipa condusă de Magor a reușit să influențeze și să schimbe de mai multe ori legi cheie pentru protecția mediului, obținând succese ca recunosterea și protecția pădurilor virgine, interzicerea vânătorii speciilor protejate, interzicerea folosirii animalelor sălbatice în circuri sau oprirea dezvoltării microhidrocentralelor în arii protejate.
Tot echipa WWF a readus zimbrul în Sud-Vestul României după o dispariție mai bine de 200 de ani și a fost susținătorul cheie al orfelinatul urșilor din Munții Hășmaș, salvând peste 100 de ursuleți în ultimii 10 ani.
Din august 2017 până în prezent, Magor și-a continuat cariera alături de WWF Korea, unde, din poziția de director executiv, a contribuit la repoziționarea companiei, la creșterea performanței strângerii de fonduri și la revigorarea echipei. În această perioadă performanța echipei a crescut cu 511%, devenind unul dintre cele mai spectaculoase trenduri de creștere la nivel global.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.