Skip to main content

Target

    • Află cum poți pune în valoare brandul tău prin afișajul digital la Conferința Digital Signage

      Liderii industriei Digital Signage se întâlnesc pe 11 octombrie 2019 la București, la Conferința Digital Signage (pavilionul B1 de la Romexpo) pentru a-ți oferi cele mai noi soluții de semnalizare digitală. Află de la cei mai buni speakeri din industria locală și internațională, specializați în domeniul AV, cum poți pune în valoare brandul tău cu ajutorul afișajului digital, ca să creezi customer engagement.
    • Conversie necesară. Cât de posibil va fi targetul agricultură 100% bio

      Agricultura bio a câștigat, în medie, 400.000 de hectare pe an între 2002 și 2015 pentru a ajunge la peste 6% din terenurile cultivate în Europa. Campionii agriculturii bio în UE sunt Austria (20%), Suedia (17%), Estonia (16%), Cehia (14%) și Italia (12%). Când vine vorba însă de suprafețele cultivate bio, primii cinci sunt Spania, Italia, Franța, Germania și Polonia.
    • Să îţi faci prieteni care te vor încuraja să faci lucruri uimitoare. Cinci sfaturi de la antreprenori de succes

      Mulţi oameni care sunt angajaţi s-au gândit să îşi facă o afacere la un moment dat. Aceştia au o idee destul de bună despre provocările pe care le implică începerea unui business. Chiar şi cele mai simple afaceri necesită dedicare, seriorizate şi o planificare atentă. Dar sunt puţini cei care percep legătura emoţională pe care o are un şef cu afacerea. 
    • S-a lansat APOLLO111!

      Pe piața culturală din România s-a lansat marți, 11 octombrie, un proiect inedit, obiectivul fiind acela de a pune la dispoziția publicului un mediu propice dedicat producțiilor teatrale independente și artiștilor contemporani.
      Este vorba despre Teatrul Apollo111, care își va deschide porțile începând din luna noiembrie, locul în care se află fiind deosebit. Respectiv Palatul Universul - clădire aflată pe strada Ion Brezoianu 23, în care a funcționat în prima jumătate a secolului XX ziarul Universul.
    • Anti-targetul sau cum arată clientul de care să te fereşti



      Ce poate să fie mai util decât să-ți cunoști propriii consumatori? Răspunsul pare surprinzător, dar e simplu: să știi cui nu-i trebuie să-i vinzi produsele sau serviciile pe care le ai. Practic, te definești pe tine și pe consumatorii tăi prin ceea ce nu ești, respectiv nu sunt. Un fel de a spune, “mă descoper nefiind X sau Y lucru sau calitate”. La ce poate ajuta un astfel de exercițiu? În primul rând, creezi o așteptare legitimă în rândul publicului tăi că anumite lucruri pe care ei le consideră deranjante nu se vor regăsi printre valorile brandului tău. 
    • Studiu: Suntem birocrați, dar avem umor

      Țara noastră a fost clasată în regiune că fiind a doua ce oferă resursele necesare pentru evoluţia optimă a pieţei de business, după Polonia, se arată în studiul Target Executive Search, realizat de GfK şi CEU Business School.

    • Productivitatea, ACTION PLAN pentru perioada concediilor

      De la an la an, vorbind cu clienţii despre nevoile lor de dezvoltare şi propunându-le diverse proiecte, inclusiv în lunile de vară, am din ce în ce mai mult senzaţia că vacanţa tuturor începe în jurul lui 15 iunie şi se termină cândva în septembrie. Este foarte dificil să programezi orice pentru că "este perioada concediilor şi oamenii sunt plecaţi". Toată activitatea intră în repaus, nimeni nu mai vorbeşte despre business şi toate conversaţiile se învârt vesel în jurul mult-aşteptatei plecări sau, nostalgic, în jurul pozelor de pe plajă, din city break, din creierii munţilor.

    • Situaţie de criză: ceartă în echipa de vânzări

      Situaţiile conflictuale care apar în echipele de lucru reprezintă unul dintre factorii interni care nu numai că strică atmosfera, dar mai ales influenţează atingerea obiectivelor fixate în planul de muncă. Iar efectul poate fi de «bulgăre de zăpadă» în momentul în care conflictul apare între două sau mai multe echipe angrenate pentru îndeplinirea aceloraşi target-uri.

    • Vrăjitoarea devine Zâna cea bună: Da şi nu în evaluarea performanţei

      Nu cred că termenul „evaluare” echivalează pentru cineva cu un entuziasm debordant (şi aici mă refer, evident, la cei care urmează să fie evaluaţi). De când suntem mici, „evaluarea” aduce foarte mult cu vrăjitoarea din „Albă ca Zăpada”, poate şi pentru că este adusă în viaţa noastră sub forma testelor de la şcoală. La maturitate însă „evaluarea” nu mai ia forma unui test fulger sau a unui examen, ci a unui dialog cu managerul, dialog centrat pe cum ai performat în ultima lună, ultimul trimestru sau ultimul an.

    • Argumente pro şi contra listelor cu lucruri “de făcut”

      De multe ori când ne aşteaptă o săptamână grea, cu multe lucruri pe care trebuie să le avem în vedere, sau avem o lună în care trebuie să ne depăşim targetul, de cele mai multe ori apelăm la o listă cu lucruri “de făcut” (to-do list), pentru a rămâne tot timpul în contact cu obiectivele noastre. Totuşi, părerile sunt împărţite în ceea ce priveşte utilitatea unor astfel de liste.

    • Productia de publicitate nu este serviciu de curierat!

      Ne apropiem de finalul prezentarii principalelor job-uri din advertising. Ultimul cuvant ii apartine producatorului, cel care materializeaza orice proiect publicitar. Foarte schematic, productia se divide in cea audio/video, pe de o parte, si cea de print si design publicitar, pe de alta parte. Laura Georgescu Baron, Director de productie Audio/Video in Leo Burnett & Target, face ca ideile creativilor sa prinda viata.

Recomandările editorilor