Skip to main content

profil

    • Cum să nu te faci de râs pe LinkedIn

      Tocmai ai obținut șansa de a lucra cu un nou client important, iar pentru a obține contractul, trebuie să-l impresionezi. Tu și echipa ta – dacă nu muncești singur(ă) – munciți pe brânci ca să-i oferiți cel mai bună idee pentru un produs sau un serviciu. Ce crezi că face în acest timp potențialul tău client? Ei bine, se documentează: caută informații despre tine. Iar prima sa resursă este LinkedIn.
    • Profilul angajatului din IMM-urile româneşti

      Angajaţii în IMM-urile româneşti merg la birou pentru a-şi îndeplini sarcinile de serviciu, dar productivitatea lor este de şase ori mai mică decât media europeană. Ei cred în tehnologia mobilă şi în îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi, deşi pun mare preţ pe echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională, 15% dintre angajaţii români lucrează 51 de ore pe săptămână sau mai mult, un procent aproape dublu faţă de media europeană. Iar 33% trebuie să răspundă mail-urile de la clienţi în maximum o oră, în timp ce media europeană este de o zi. Ipsos Mori a realizat pentru Microsoft profilul angajatului din IMM-urile româneşti. Cercetarea a fost realizată în 16 ţări din Europa, printre care şi România, cu participarea a 5.555 de angajaţi din companii mici şi mijlocii.
    • Profilul antreprenorului român în primii 25 de ani după comunism



      Avem 25 de ani de democraţie şi sistem capitalist, iar în tot acest timp mediul de afaceri local a devenit unul tot mai primitor pentru antreprenorii români. Atunci când a început această perioadă, antreprenorii erau încă niște adolescenți ambițioși. Spunem asta pentru că pe atunci, aveau între 15 şi 24 de ani, cel puţin asta reiese din ultimul studiu al celor de la EY România. 
    • Ce fel de lider își doresc românii



      În lipsa unor date de cercetare legate de tipul de lider pe care și-l doresc românii și pentru că avem prea puține modele valide în România, am cerut punctul de vedere a trei specialiști despre cum se comportă românii în grup și cel fel de leadership acceptă.
    • Cumparaturile online nu se fac de pe tableta

      In primavara anului trecut, compania Carrefour a lansat magazinul online, pentru oamenii ocupati care nu au timp de pierdut printre rafturi, pentru cei carora le este greu sa se deplaseze si, nu in ultimul rand, pentru ca doreau sa fie primii pe piata de food care fac acest lucru. Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania, explica evolutia magazinului online in ultimul an si care este profilul cumparatorului roman in mediul virtual. 
    • Provocări de manager „sub lupă”

      Mi-a povestit zilele trecute un tânăr manager, recent adus într-o nouă companie, despre provocările sale din primele 30 de zile. Ne întâlnisem pentru a-i oferi feedback de dezvoltare pe profilele sale de leadership Hogan.

    • Cum identificăm omul potrivit cu profilul comportamental căutat de angajator?

      Modele de competenţe care ghidează procesele de selecţie, management al performanţelor şi talent management. Librării de competenţe operaţionalizate în indicatori comportamentali pe care managerii şi specialiştii în HR se străduiesc să le urmărească şi să le măsoare în cadrul proceselor de selecţie prin interviuri ce implică timp şi evaluatori multiplii. Sună familiar? Mai toate companiile multinaţionale şi locale din prezent au astfel de seturi de competenţe legate de diferite tipuri de posturi cu care încearcă să navigheze în procesele de selecţie în dorinţa de a identifica oamenii potriviţi cu ceea ce presupune postul şi cultura organizaţiei.

    • Despre verzi și uscate pe LinkedIn

      Colegii mei îmi spun că am o meserie frumoasă: tot timpul citesc. Și e adevărat, ca să simt pulsul barilului,  mă mut pe net și navighez printre zone de conflict și răsturnări de situații. Traversez pe diagonală ecrane întregi de implicații regionale. Scanez analize și previziuni. Îmi arunc un ochi pe cursul de schimb și declarațiile politicienilor.  Schimb registrul, pentru că am nevoie și de conținut vizual sau de opinii originale, așa că intru pe Facebook sau citesc posturile bloggerilor preferați. Și ziua de lucru poate să înceapă.

    • Profilul candidatului care își caută un job: absolventă de facultate cu experiență în vânzări

      Specialiștii site-ului de recrutare BestJobs.ro au realizat recent o analiză asupra profilului candidatului care își caută la ora actuală un loc de muncă prin intermediul platformelor online. Astfel, cei mai mulți dintre aceștia sunt femei, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, cu o facultate la activ și permis de conducere, ce au experiență în domeniul Vânzări.

    • Cum arată profilul managerului de proiect căutat de angajatori

      Trăim în secolul vitezei. Acesta e un fapt și nu mai reprezintă de multă vreme o noutate. Iar managementul proiectelor este un domeniu care nu pare a fi exclus din ritmul alert al schimbarilor. Din contră, am adoptat metodologiile AGILE și chiar am adaptat metodologiile folosite în prezent, astfel încât să avem un mod de lucru rapid.

    • Cine face lobby în România

      Lobbyistul român are între 36 şi 45 de ani, este femeie şi a acumulat între 1 şi 5 ani de experiență în domeniu. Cele mai multe femei care fac lobby (52,4%) reprezintă organizaţii cu mai puţin de 20 de angajaţi.

Recomandările editorilor