Conferinţa include o componentă puternică de research, cu prezentări ale unor cercetări locale şi regionale referitoare la publicul masculin ce nu au mai fost dezvăluite până acum. Vom afla despre bărbați și din rezultatele unor studii de piață realizate pentru acest target la nivel de regiune şi ţară.
Printre temele generale abordate la conferinţă de către specialiştii în research, marketing şi comunicare, se numără:
- Portretul consumatorului bărbat din România de azi: atitudini, comportamente de consum, noua preocupare a bărbaţilor pentru dezvoltarea şi îngrijirea imaginii personale;
- Felul în care se raportează bărbaţii la cumpărături;
- Influenceri, ambasadori de brand şi celebrity endorsement în comunicarea cu target-ul masculin;
- Influenţa asupra deciziei de cumpărare şi gestionarea bugetului gospodăriei;
- Abordări ale diferitelor target-uri masculine;
- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase şi modalităţi de integrare a insight-urilor în construirea unor strategii de comunicare de success.
Ultima zi de înscriere este miercuri, 11 septembrie. Mai multe detalii despre subiectele abordate, program şi vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferinţei.