Skip to main content

Ernst & Young

    • După 14 ani renunță la un job în Big4 și trece în antreprenoriat

      Elena Badea s-a alăturat companiei Sfera Business ca Partener și Senior Consultant, după ce a construit o carieră de peste 22 de ani în marketing, vânzări și business development. Potrivit profilului de linkedin, Elena Badea a lucrat timp de 14 ani (septembrie 2002-aprilie 2016) în compania Ernst & Young ca director de marketing și dezvoltare iar mai apoi ca director asociat și head of marketing PR. 
    • Profilul antreprenorului român în primii 25 de ani după comunism



      Avem 25 de ani de democraţie şi sistem capitalist, iar în tot acest timp mediul de afaceri local a devenit unul tot mai primitor pentru antreprenorii români. Atunci când a început această perioadă, antreprenorii erau încă niște adolescenți ambițioși. Spunem asta pentru că pe atunci, aveau între 15 şi 24 de ani, cel puţin asta reiese din ultimul studiu al celor de la EY România. 
    • Epoca low cost? Avem nevoie de „a 18-a cămilă”



      Unul dintre cele mai puternice mesaje pe care specialistul în marketing Phillip Kotler le-a enunţat în ceea ce priveşte puterea unui brand este următorul: "Dacă nu eşti un brand, eşti doar o marfă. În acest context, preţul este singurul lucru care contează, iar cel care câştigă e producătorul low cost". Pe această idee se sprijină realitatea îngrijorătoare care reiese din răspunsurile pe care marile companii din România le-au dat în cadrul studiului EY "O viziune a creşterii". 
    • De ce generația Y va cumpăra doar online




      Timpul este cea mai preţioasă resursă pentru un manager, fie el din zona de middle sau top management. De aceea, companiile care oferă servicii sau produse online sunt într-o continuă căutare de soluţii pentru a veni în sprijinul celor pentru care timpul chiar înseamnă bani. Acesta este şi motivul pentru care afacerile online sunt într-o continuă creştere, de la comerţul online, la care s-au raliat şi marii retaileri, până la cursuri care se desfăşoară  exclusiv pe internet.
    • Veniturile din digital ale companiilor de media vor depăşi veniturile din zona tradiţională până în 2015

      Veniturile companiilor de media şi divertisment provenind din zona digitală vor depăşi curând nivelul de 50% în raport cu cele tradiţionale, se arată în studiul Ernst & Young - Digital agility now! Creating a high-velocity media and entertainment organization in the age of transformative technology. În prezent, veniturile provenind din zona de digital se cifrează, în medie, la 47%, iar respondenţii consideră că, până în 2015, acestea vor depăşi 57% din totalul veniturilor, digitalul devenind astfel noua normă a industriei şi sursa majoritară de venituri pentru companiile de media şi divertisment.

    • Problemele majore cu care s-a confruntat sectorul financiar din Zona Euro se apropie de sfârşit

      Conform previziunilor Eurozone Financial Services Forecast, deşi anumite situaţii problematice localizate nu sunt excluse, problemele majore cu care s-a confruntat sectorul financiar din Zona Euro par să se apropie de sfârşit. Se estimează că mulţi dintre indicatorii cheie din sector vor reintra pe o creştere modestă în următoarele 18 luni şi în special băncile ar trebui să poată redemara creditarea şi, astfel, să sprijine relansarea economică din 2014.

    • Eşecul în afaceri, un element care indică lipsa competenţei?

      Antreprenorii români nu dispun de informaţii relevante în legătură cu sursele de finanţare, organizaţiile care sprijină antreprenoriatul şi programele de educaţie destinate lor. Mai mult decât atât, imaginea negativă a eşecului în afaceri în România, dar şi mediului economic dificil sunt percepute ca obstacole importante de către antreprenori. Acestea sunt concluziile primei ediţii a  Barometrului percepţiei asupra mediului antreprenorial românesc – Antreprenorii vorbesc, lansat astăzi de Ernst & Young, în premieră la Romanian Business Leaders Summit. 

    • Schimbare de paradigmă. Abilităţile şi competenţele necesare viitorilor lideri în afaceri se modifică

      Organizaţiile performante sunt mult mai susceptibile a-şi descentraliza operaţiunile pentru a concura într-un mediu de afaceri globalizat, potrivit rezultatelor studiului „Paradigm shift: building a new talent management model to boost growth” realizat de Ernst & Young în urma unui sondaj în rândurile a 600 de executivi din întreaga lume. Studiul dezvăluie că aceste organizaţii acordă libertate mai mare de luare a deciziilor în cadrul relaţiilor de raportare directă (49%, comparativ cu 35% dintre organizaţiile slab performante chestionate) şi redefinesc rolurile într-un mod mai deschis şi mai flexibil (46% faţă de 34%). 

    • Cerere fără precedent pentru implicarea directorilor financiari (CFO) în consiliile directoare ale companiilor

      Cererea pentru implicarea directorilor financiari (CFO) în consiliile directoare ale companiilor înregistrează o creştere fără precedent, potrivit celui mai recent studiu Ernst & Young. 79% dintre CFO intervievaţi au declarat că expertiza lor în domeniul financiar îi recomandă mai mult ca oricând pentru a ocupa o poziţie în cadrul consiliului director.

    • Directorii operaţionali au potenţialul de a redefini viitorul succes al organizaţiei

      Aproape jumătate dintre directorii operaţionali (COO) şi-au întărit poziţia datorită schimbărilor şi provocărilor constante din prezent. Volumele mari de date - “big data” - reprezintă o oportunitate solidă pentru directorii operaţionali de a identifica tendinţele emergente şi de a crea noi perspective 40% dintre directorii operaţionali aspiră să fie promovaţi ca CEO în următorii cinci ani, însă va trebui ca, în primul rând, să-şi demonstreze valoarea în cadrul business-ului. 

    • Noile servicii pentru smartphone se pierd în labirintul telefoniei mobile

      63% dintre respondenţii unui studiu Ernst & Young privind noile servicii pentru smartphone au declarat că nu au auzit niciodată de social media, în timp ce 46% au spus că nu ştiu de existenţa magazinelor de aplicaţii – app stores – ale operatorilor. Derulat în luna iunie, pe baza interviurilor cu 6.000 de consumatori din 12 ţări, studiul The Mobile Maze arată că, deşi terminalele smartphone au un mare potenţial pentru noile servicii de date, folosirea acestora rămâne scăzută.

Recomandările editorilor