
Ernst & Young
-
În luna noiembrie, angajatorii curajoși vor da examen în fața a 50.000 de studenți: se vor ridica la înălțimea așteptărilor? cv30 aduce o noua ediție Students’ Kit în universități, moment în care tinerii vor descoperi
-
EY România se extinde cu 110 nou-angajați
Cei 110 au fost selectați din peste 3.500 de candidați, cel mai mare număr înregistrat de companie în campaniile de recrutare.
-
După 14 ani renunță la un job în Big4 și trece în antreprenoriat
Elena Badea s-a alăturat companiei Sfera Business ca Partener și Senior Consultant, după ce a construit o carieră de peste 22 de ani în marketing, vânzări și business development. Potrivit profilului de linkedin, Elena Badea a lucrat timp de 14 ani (septembrie 2002-aprilie 2016) în compania Ernst & Young ca director de marketing și dezvoltare iar mai apoi ca director asociat și head of marketing PR. -
Ernst & Young: număr record de noi angajați
Peste 1.600 de studenți din marile orașe ale României au aplicat pentru un post în cadrul companiei de consultanță. 101 dintre aceștia s-au ales cu un post, în departamentul de audit sau într-unul dintre departamentele de asistență. -
Profilul antreprenorului român în primii 25 de ani după comunism
Avem 25 de ani de democraţie şi sistem capitalist, iar în tot acest timp mediul de afaceri local a devenit unul tot mai primitor pentru antreprenorii români. Atunci când a început această perioadă, antreprenorii erau încă niște adolescenți ambițioși. Spunem asta pentru că pe atunci, aveau între 15 şi 24 de ani, cel puţin asta reiese din ultimul studiu al celor de la EY România. -
Femeile în business: Mai puţin curaj, mai mult profit
Suntem cu toţii diferiţi, din fericire, după cum spune un vestit slogan al unei companii de mobilă. Asta pare să fie şi concluzia ultimului studiu EY cu privire la modul în care se implică femeile în activităţile de investiţii de capital. -
Epoca low cost? Avem nevoie de „a 18-a cămilă”
Unul dintre cele mai puternice mesaje pe care specialistul în marketing Phillip Kotler le-a enunţat în ceea ce priveşte puterea unui brand este următorul: "Dacă nu eşti un brand, eşti doar o marfă. În acest context, preţul este singurul lucru care contează, iar cel care câştigă e producătorul low cost". Pe această idee se sprijină realitatea îngrijorătoare care reiese din răspunsurile pe care marile companii din România le-au dat în cadrul studiului EY "O viziune a creşterii". -
De ce generația Y va cumpăra doar online
Timpul este cea mai preţioasă resursă pentru un manager, fie el din zona de middle sau top management. De aceea, companiile care oferă servicii sau produse online sunt într-o continuă căutare de soluţii pentru a veni în sprijinul celor pentru care timpul chiar înseamnă bani. Acesta este şi motivul pentru care afacerile online sunt într-o continuă creştere, de la comerţul online, la care s-au raliat şi marii retaileri, până la cursuri care se desfăşoară exclusiv pe internet. -
Companiile româneşti rămân încrezătoare în creşterea cifrei de afaceri în 2013
Deşi marchează o tendinţă descrescătoare faţă de luna ianuarie 2013, răspunsurile privind perspectivele de creştere rămân semnificative în iunie 2013: 69% dintre liderii români de business consideră că vor înregistra creşterea cifrei de afaceri în acest an, conform unui studiu realizat de Ernst & Young.
-
Veniturile din digital ale companiilor de media vor depăşi veniturile din zona tradiţională până în 2015
Veniturile companiilor de media şi divertisment provenind din zona digitală vor depăşi curând nivelul de 50% în raport cu cele tradiţionale, se arată în studiul Ernst & Young - Digital agility now! Creating a high-velocity media and entertainment organization in the age of transformative technology. În prezent, veniturile provenind din zona de digital se cifrează, în medie, la 47%, iar respondenţii consideră că, până în 2015, acestea vor depăşi 57% din totalul veniturilor, digitalul devenind astfel noua normă a industriei şi sursa majoritară de venituri pentru companiile de media şi divertisment.
-
Antreprenorul de succes – starul rock al lumii de business
Puţine poziţii din business suscită atât de mult interes şi atenţie ca antreprenorii de succes. Caracterizaţi drept nişte adevărate ”star-uri rock” ale lumii de business, liderii antreprenoriali se bucură, adeseori, de reputaţia unor rebeli nonconformişti şi inovativi.
-
Problemele majore cu care s-a confruntat sectorul financiar din Zona Euro se apropie de sfârşit
Conform previziunilor Eurozone Financial Services Forecast, deşi anumite situaţii problematice localizate nu sunt excluse, problemele majore cu care s-a confruntat sectorul financiar din Zona Euro par să se apropie de sfârşit. Se estimează că mulţi dintre indicatorii cheie din sector vor reintra pe o creştere modestă în următoarele 18 luni şi în special băncile ar trebui să poată redemara creditarea şi, astfel, să sprijine relansarea economică din 2014.
-
Ernst & Young lansează competiţia Young Tax Professional of the Year 2013
Ernst & Young a dat start celei de-a treia ediții a Young Tax Professional of the Year,competiţie ce le permite studenţilor cu rezultate academice bune, selectaţi din peste 30 de ţări, să concureze şi să se afirme în faţa unui juriu de experţi, demonstrându-şi abilităţile tehnice şi profesionale în domeniul fiscal.
-
Angajări la Ernst & Young. 50 de posturi au fost puse la bătaie
Ernst & Young România a deschis campania de recrutare din această primăvară. 50 de joburi sunt scoase la concurs. Procesul se va desfăşura pe parcursul a două luni, timp în care absolvenţii pot aplica online, la link-ul: http://www.ey.com/RO/en/Careers.
-
Eşecul în afaceri, un element care indică lipsa competenţei?
Antreprenorii români nu dispun de informaţii relevante în legătură cu sursele de finanţare, organizaţiile care sprijină antreprenoriatul şi programele de educaţie destinate lor. Mai mult decât atât, imaginea negativă a eşecului în afaceri în România, dar şi mediului economic dificil sunt percepute ca obstacole importante de către antreprenori. Acestea sunt concluziile primei ediţii a Barometrului percepţiei asupra mediului antreprenorial românesc – Antreprenorii vorbesc, lansat astăzi de Ernst & Young, în premieră la Romanian Business Leaders Summit.
-
Ernst & Young, cel mai atractiv angajator european din domeniul serviciilor profesionale
Ernst & Young s-a clasat pe primul loc în topul european al angajatorilor din domeniul serviciilor profesionale şi pe locul trei în clasamentul general al angajatorilor din Europe’s Most Attractive Employers 2012 – primul index de atractivitate european realizat de Universum.
-
Schimbare de paradigmă. Abilităţile şi competenţele necesare viitorilor lideri în afaceri se modifică
Organizaţiile performante sunt mult mai susceptibile a-şi descentraliza operaţiunile pentru a concura într-un mediu de afaceri globalizat, potrivit rezultatelor studiului „Paradigm shift: building a new talent management model to boost growth” realizat de Ernst & Young în urma unui sondaj în rândurile a 600 de executivi din întreaga lume. Studiul dezvăluie că aceste organizaţii acordă libertate mai mare de luare a deciziilor în cadrul relaţiilor de raportare directă (49%, comparativ cu 35% dintre organizaţiile slab performante chestionate) şi redefinesc rolurile într-un mod mai deschis şi mai flexibil (46% faţă de 34%).
-
Cerere fără precedent pentru implicarea directorilor financiari (CFO) în consiliile directoare ale companiilor
Cererea pentru implicarea directorilor financiari (CFO) în consiliile directoare ale companiilor înregistrează o creştere fără precedent, potrivit celui mai recent studiu Ernst & Young. 79% dintre CFO intervievaţi au declarat că expertiza lor în domeniul financiar îi recomandă mai mult ca oricând pentru a ocupa o poziţie în cadrul consiliului director.
-
Directorii operaţionali au potenţialul de a redefini viitorul succes al organizaţiei
Aproape jumătate dintre directorii operaţionali (COO) şi-au întărit poziţia datorită schimbărilor şi provocărilor constante din prezent. Volumele mari de date - “big data” - reprezintă o oportunitate solidă pentru directorii operaţionali de a identifica tendinţele emergente şi de a crea noi perspective 40% dintre directorii operaţionali aspiră să fie promovaţi ca CEO în următorii cinci ani, însă va trebui ca, în primul rând, să-şi demonstreze valoarea în cadrul business-ului.
-
Noile servicii pentru smartphone se pierd în labirintul telefoniei mobile
63% dintre respondenţii unui studiu Ernst & Young privind noile servicii pentru smartphone au declarat că nu au auzit niciodată de social media, în timp ce 46% au spus că nu ştiu de existenţa magazinelor de aplicaţii – app stores – ale operatorilor. Derulat în luna iunie, pe baza interviurilor cu 6.000 de consumatori din 12 ţări, studiul The Mobile Maze arată că, deşi terminalele smartphone au un mare potenţial pentru noile servicii de date, folosirea acestora rămâne scăzută.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...