Skip to main content

cosmetice

    • De la gadgeturi şi telefoane, la produse de înfrumuseţare şi de lux

      După nouă ani în afacerea familiei din domeniul IT&C, Angela Tiboc dezvoltă, alături de soţul ei, un business specializat în produse de înfrumuseţare şi de lux. Lansat în 2012, Sole Luxury Boutique se axa iniţial doar pe distribuţie, pentru ca ulterior să se extindă şi în retail, în urma unei investiţii totale de peste un milion de euro şi să vândă articole în valoare de 1,5 milioane euro, scrie WALL-STREET.RO. 
    • Cosmetice de lux din Belarus

      RMS Sud Europa, unic importator și distribuitor de produse cosmetice din Belarus pentru România, Bulgaria, Spania, Italia și Franța, a fost prezent la ROMEXPO, în perioada 1-4 octombrie 2015, în cadrul Cosmetics Beauty Hair, expoziția internațională de produse și echipamente pentru cosmetică, îngrijire corporală și coafură. Cel care a inaugurat standul a fost ambasadorul Belarusiei la București, Valery Mrochek, felicitându-l pe Severian Cotic, directorul general al RMS Sud Europa.
    • Un nou Mărțișor pentru doamne și domnișoare

      elmiplant a adus în magazine pachetele special pregătite  pentru această primăvară şi dezvăluie atât produse proaspăt lansate, cât şi clasice. Pentru a şterge amprentele lăsate de sezonul rece asupra pielii, brandul românesc prezintă pachete cu un conţinut ridicat de hidratare şi ingrediente delicioase, pentru un zâmbet instant.
    • Noi motive să rămâi mereu tânăr

      Fiecare femeie are propriul ritual de îngrijire al tenului şi, bineînţeles, cu toate mai greşim atunci când alegem cremele sau loţiunile miraculoase. Găsim o sumedenie de tutoriale despre cum şi în ce fel trebuie făcută o mască, de exemplu, dar, din lipsa timpului, ne grăbim şi facem greşeli. Este de dorit să nu le repetăm, însă.

    • Cum se vede lumea din fotoliul unui General Manager

      Fotoliul General Manager-ului este locul unde vrea sa ajunga oricare angajat care isi doreste sa promoveze si nu se teme de responsabilitati, insa o singura persoana poate conduce destinele a zeci sau sute de mii de angajati. Pentru a afla cum se vede lumea si piata afacerilor din acest fotoliu, dar si cum este sa fii GM al propriei companii si care sunt provocarile lansate de un asemenea statut, am facut cunostinta cu Mircea Cremenescu, Director general al firmei producatoare de cosmetice Elmiplant.

Recomandările editorilor