
coleg
-
Un mediu de lucru armonios și productiv depinde de fiecare membru al echipei. Oamenii își doresc colegi de încredere, capabili să colaboreze eficient și să contribuie la un climat pozitiv. Dar cum îți dai seama
-
Cum să gestionezi corect o relație de dragoste cu un coleg de muncă
Gestionarea unei relații de dragoste la locul de muncă presupune o serie de provocări delicate, ce necesită un echilibru între viața personală și profesională. Chiar dacă atracția față de un coleg poate apărea natural, este -
Gabriele Metz: ”Viitorul HR se bazează foarte mult pe date și inteligență artificială”
„Creează spații de muncă fericite unde oamenii își pot (re)găsi vocea!”. Aceasta este mantra după care se ghidează în munca sa Gabriele Metz, Global Head of Leadership Transformation, Ericsson. Cu mai mult de 25 de -
6.000 de angajați, un singur obiectiv, o mobilizare impresionantă
Oamenii eMAG, energia ce transformă Black Friday într-o adevărată sărbătoare
80.000 de litri de combustibil, 47.000 de nopți de cazare, auto-rulote, singura sticlă din România de Single Malt Talisker veche de 41 de ani, servicii -
Călătoria de la cunoaștere la înțelepciune
„Specia noastră a ajuns la un punct în evoluția cunoașterii în care am căpătat puterea să influențăm, la propriu, cursul vieții pe pământ” -
Cadouri pentru colegul preferat de la serviciu. Ce ai putea să-i dăruiești astfel încât să reduci considerabil șansele de a da greș
Dacă urmează ziua de naștere a colegului tău preferat de la birou și nu știi ce cadou i-ai putea lua astfel încât să nu fie nici prea mult, nici prea puțin sau prea nepotrivit, e -
Beneficiile designului inovator la birou
Nu de puține ori ni se întâmplă să ne gândim atunci când suntem la birou cum ar fi dacă aș avea... un hamac în loc de scaun la birou? Cum ar fi? Te-ar ajuta în munca ta? Ai fi mai eficient? Ai face mai multă treabă? Iată de ce confortul angajatului la locul de muncă este important pentru afacerea ta: -
Nu lăsați lenea altcuiva să vă distrugă reputația
Ca o regulă nescrisă, există mereu o persoană care nu își face bine treaba și, totuși, treaba este făcută... de alte persoane. Cunoști o astfel de persoană? Iată câteva exemple de ce poți face ca să schimbi lucrurile. -
Uită-te cu ochi noi la colegii tăi vechi
Există vreun coleg cu care ai o relaţie de lucru încordată? Dacă, din întâmplare, eşti un fel de supererou al muncii care tocmai a răspuns cu „nu” la această întrebare, există măcar cineva cu care ai vrea totuşi să ai o relaţie mai bună? -
„Transferul emoțional”, sau cum poate fi o atracție de la job un medicament pentru relația de acasă
Este benefic, chiar dacă atrage sentimente de vinovăție. Asta spune un nou studiu despre persoanele care, cu toate că au o relație stabilă, se simt atrase de cineva de la job. Vorbim despre fenomenul în care o persoană face un transfer de sentimente şi dorinţe pe care le simte în raport cu altcineva (un coleg) către cineva care este accesibil, „la îndemână”, adică partenerul de drept. -
Conflicte la serviciu? Fii tu cel diferit de ceilalţi şi vezi ce se întâmplă
Purtată în limitele bunului simț, o ceartă poate fi primul pas către rezolvarea oricărei probleme indiferent că este pe motive personale sau profesionale. Când vine vorba de job, certurile trebuie musai să fie unele constructive pentru a nu permite fracturarea relației dintre colegi. Cel mai bine este să încerci să eviți conflictele și comunicarea să decurga cât mai calm pentru a putea găsi soluția corectă de rezolvare a posibilei probleme. -
Nu lăsa personalul să stea în calea relațiilor profesionale. Cum ne înțelegem cu colegii care „nu ne plac”
„Nu îmi place de el, nu pot să lucrez cu el”. Aceasta este o atitudine pe care am întâlnit-o deseori în echipele organizaționale cu care am lucrat. E mit sau realitate faptul că e necesar să fim și prieteni cu oamenii alături de care lucrăm zi de zi? Ce facem dacă simțim că nu suntem pe aceeași lungime de undă cu aceștia, iar asta ne afectează calitatea muncii? A cui este, de fapt, responsabilitatea pentru a crea un climat favorabil înțelegerii comune? -
Omul din biroul tău care „le ştie pe toate”
Colegul care le "ştie pe toate". Cu siguranţă că l-am avut cu toţii la un moment dat în carieră. E acel om care se comportă ca şi cum deja a trăit toate experienţele pe care le-ar fi putut trăi, are soluţia pentru toate şi deţine răspunsul la orice întrebare, fie că e sau nu de competenţa lui. -
6 pasi pentru a pune la punct un coleg lenes
Cu totii avem acel coleg care evita sarcinile zilnice cu o gratie de invidiat. Fie ca sta pe Facebook sau face o sesiune de shopping online, creaza in atmosfera de lucru o frustrare generala, mai ales ca restul echipei trebuie sa acopere ineficienta lui.
-
Cum să rezolvi un conflict la locul de muncă în 10 paşi
Câți dintre noi nu am avut cel puțin un conflict cu un coleg sau chiar cu superiorul direct? Cum am putea, însă, să trecem cu bine peste dispută și să rezolvăm acest conflict? Sylvia Hepler, preşedintele Launching Lives, LLC şi consilier de carieră pentru manageri şi directori, oferă o metodă eficientă pentru a rezolva conflictele de la locul de muncă.
-
Cum să-ţi organizeţi activitatea la birou înainte de vacanţă
Gândul la vacanţă este reconfortant, însă e bine să ne pregătim puţin dacă vrem să lăsăm lucrurile în ordine înainte de plecare. Iată câteva sfaturi de care puteţi ţine cont.
-
Trei tipuri de conflicte și cum putem trece cu bine peste ele
În ultimul timp, parcă mai des ca oricând, dau peste conflicte: și în viața personală, și în cea profesională. Fie printre prieteni, fie ajung și eu parte din vreunul, fie în echipele cu care lucrez ca și coach, fie între coachee-ul cu care lucrez și propriul șef ș.a.m.d. Se pare că am o lecție de învățat în acest sens, de tot dau de ele. Așa că m-am pus serios pe treabă și iată ce concluzii am tras!
-
7 pași pentru a-ți îmbunătăți relația cu un coleg pe care îl urăști
Toți avem colegi cu care comunicăm foarte bine, chiar din priviri, și colegi cu care ne este aproape imposibil să comunicăm. Aceștia din urmă sunt aceia cu care rareori suntem de acord și ne contrazicem câteodată și în subiectele minore, sunt cei pe care de multe ori îi evităm, sunt cei lângă care ne simțim fie inconfortabil, fie secătuiți de energie. Și totuși, cum de ni se întâmplă să sărim, de exemplu, de la laude bine-meritate cu un coleg la „vorbe grele” cu un altul chiar și în câteva minute? Deoarece în primul caz știm să păstrăm echilibrul între obiectivul pe care vrem să îl atingem și relația pe care o avem cu celalalt, iar în cel de-al doilea caz suntem departe de a face același lucru! Cum am putea să păstrăm un echilibru și cu cineva alături de care avem un istoric mai „zbuciumat”?
-
O comunicare bună poate face diferența dintre o echipă performantă și una slabă - Video
Cum să-i spun colegului că mă deranjează că lasă cana de cafea pe biroul meu sau managerului că vorbește prea tare la telefon și din cauza asta nu pot lucra? Acestea sunt doar câteva dintre situațiile pe care le avem de înfruntat la birou, dar multe dintre ele se pot regăsi și în viața personală. Cum putem să transmitem mesajele corect, astfel încât persoana căreia îi sunt adresate să le înțeleagă și să nu generăm situații conflictuale?
-
Dă-i drumul şi bârfeşte
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Am fost învăţaţi că bârfa – care înseamnă a vorbi despre cineva atunci când nu este de faţă – nu este doar un act lipsit de maniere, ci şi ceva ce ar putea răni sentimentele persoanei despre care vorbim sau care îi poate strica reputaţia. Şi totuşi toată lumea bârfeşte.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...