
call-center
-
România ocupă un loc de top pe piața serviciilor de call-center din Europa. Mizând pe forță de muncă mai ieftină decât în vestul continentului, dar și pe calitatea resurselor umane – personal cu competențe din zona de IT&C, dar și cunoștințe avansate de limbi străine – , companiile multinaționale și-au deschis filiale în România și continuă să se extindă chiar și după zece ani de prezență pe piață.
-
Se fac angajări pe 1000 de euro net. Care sunt cerințele
Expansiunile afacerilor atrag după sine noi angajări iar forța de muncă devine din ce în ce mai prețioasă. O companie caută 50 de tineri cunoscători de limbi străine pentru a acoperi posturile biroului deschis în București. -
Outsourcing-ul a atras peste 60.000 de angajați și continuă angajările
Peste 60.000 de angajați lucrează în outsourcing-ul local, dar salariile rămân în continuare la un nivel scăzut, mult sub media europeană, potrivit Smartree. Piața este estimată la 1,2 miliarde de euro și crește cu cel puțin 20% în fiecare an. -
Soluții de relaxare în echipă pentru un job stresant
Munca într-un call-center poate fi destul de stresantă. Cu atât mai mult cu cât respectivul centru de asistență este specializat în recuperarea datoriilor. Angajații unei astfel de companii au parte de pregătire de specialitate, dar și de programe de relaxare. -
De ce sunt mici salariile pentru locurile de muncă în call-center-uri
Cele mai mari volume cu locuri de muncă disponibile în ultima perioadă în România sunt în call-center-uri, BPO (business process outsourcing) și shared service-uri, în care, an de an, își găsesc job mii de tineri absolvenți. Un astfel de job este considerat în general unul de debut, în care tinerii nu rămân mult timp, atât din cauza oportunităților mici de creștere, cât și a salariilor, care nu depășesc cu mult salariul minim pe țară. Mădălina Bălan, managing partner Hart Consulting, a explicat într-un interviu acordat wall-street.ro de ce nu cresc remunerațiile în aceste domenii. -
CCC recrutează 200 de persoane pentru București și Brașov
Compentence Call Center (CCC) caută vorbitori de limbi străine pasionați de customer experience, în vederea dezvoltării unei echipe solide. Angajații vor deveni profesioniști în domeniul comunicării și vor participa la traininguri interne avansate. Cei care vor lucra în cadrul CCC vor avea în perspectivă oportunități internaționale de carieră în cadrul companiei. -
România, a patra cea mai mare piaţă de outsourcing din lume
Peste 50.000 de oameni lucrează în outsourcing-ul local, iar amploarea interesului pe care îl au investitorii străini pentru ţara noastră va creşte cu 20% în următorii doi ani. Datele arată că primele opt companii din industria locală de call center au avut afaceri în creştere continuă din 2012 încoace. O analiză ECONOMICA.NET arată cum a ajuns România una dintre cele mai competitive destinaţii globale pentru outsourcing, ce cântăreşte cel mai mult în decizia greilor internaţionali de a se extinde în ţara noastră, cum au performat din 2011 până acum cei mai mari jucători din industria românească de BPO, şi care sunt cel mai bine plătiţi profesionişti din BPO. -
Ce fel de angajați caută companiile la Târgul de Cariere
Peste 6.500 de locuri de muncă, multe în IT sau în call-center, sunt disponibile la Târgul de Cariere care se desfășoară în 7 orașe din România și Republica Moldova, începând de astăzi. -
Când criza te ajută să crești - Video
Pentru majoritatea dintre noi cuvântul criză a avut o multitudine de conotații negative: fie ca a fost vorba de reduceri de salarii, de pierderea locului de muncă sau de pierderi financiare pentru companii. Totuși, au existat și domenii pentru care criza a reprezentat un ajutor și un motor de creștere, iar demararea unei afaceri în această perioadă de incertitudine a fost o șansă pentru un business profitabil.
-
De la corporație la antreprenoriat. Un bilet doar dus
În general, termenul de „corporație” este asociat unor cuvinte precum „câștiguri financiare peste medie”, „mediu de lucru sigur” și „statut social”. Ce te determină să părăsești o astfel de companie pentru a pune bazele propriei afaceri? Și, mai ales, cum îți gestionezi business-ul aflat la început când, pe lângă provocările de zi cu zi, ai de depășit și o criză financiară?
-
Când lipsa de experiență nu e un dezavantaj
Pe piața muncii se vorbește tot mai mult de experiență. Pentru a avea șanse de angajare, tinerii care abia au terminat facultatea ar trebui să aibă, de preferat, și experiență. Totuși, există domenii în care lipsa de experiență nu este neapărat un dezavantaj, atâta timp cât există dorință de învățare.
-
Marii angajatori continuă recrutările
Avem vești bune pentru cei care credeau că sfârșitul de an nu îi va ajuta să își găsească un job. Multe dintre marile companii continuă recrutările în această perioadă, iar posturile disponibile se regăsesc în mai multe orașe mari din țară. Printre companiile care caută să își întregească echipele în această perioadă se numără Genpact, Amazon, CGS sau Autoliv.
-
Cât câștigă un angajat din call center
Tinerii din ziua de azi vor tot mai multă independenţă, tot mai multă libertate şi, normal, bani de buzunar. Pentru asta, le trebuie şi un job. Cel mai des întâlnite pe segmentul tânăr sunt cele din call center.
-
Carieră cu empatie şi mult echilibru
Poate nu v-aţi gândit care sunt provocările, „parametrii” de lucru şi perspectivele angajaţilor care lucrează într-un Call Center. Noi am încercat să aflăm aceste detalii, alături de cât de mult contează aptitudinile, experienţa şi suportul oferit de companie.
-
Canadienii de la Telus International vin în România și vor face 1.000 de recrutări în următorii trei ani
Compania canadiană de outsourcing Telus International a intrat pe piața internă prin achizitia pachetului majoritar în cadrul Call Point New Europe, un furnizor de servicii de call center prezent în România de cinci ani. Conducerea Telus își dorește ca în trei-patru ani centrele din Romania și Bulgaria să își tripleze numărul de angajați, așa cum s-a întâmplat și în cazul birourilor pe care canadienii le dețin în Filipine și America de Sud.
-
Cum s-au schimbat cerinţele angajatorilor din call-centere
Criza economică şi digitalizarea au schimbat dinamica resurselor umane chiar şi în zona call-centerelor, un domeniu destul de activ pe piaţa muncii, dar care în ultimul an a devenit mai strict în ceea ce priveşte cerinţele de angajare.
-
300 de noi joburi la centrul Computer Generated Solutions din Sibiu
Furnizorul de servicii externalizate de tip call center Computer Generated Solutions (CGS) isi extinde activitatea din Romania prin deschiderea unui centru in Sibiu in iunie, care va avea 300 de angajati.
-
Liviu Munteanu, antreprenor: Statul primeste mai mult decat ofera
Are 30 de ani si a terminat Facultatea de Cibernetica la ASE, apoi a urmat un masterat in comunicatii in Germania. S-a intors in tara cu dorinta de a pune pe picioare un business propriu. In 2005, Liviu Munteanu a demarat, cu ajutorul unor parteneri o afacere in IT. Mai tarziu, firma al carei manager general este, Pro Business Communication Services, si-a extins domeniul de activitate si pe call center.
-
Iasi: 100 de joburi noi pentru operatori call center
XL World, o companie specializata in servicii de outsourcing si call center a inceput o campanie pe trei luni de recrutare a 100 de operatori call center pentru sediul din Iasi.
-
... cresti performanta in call centere
Romtelecom este un jucator important pe piata de telecomunicatii din Romania si eforturile noastre merg in directia consolidarii acestei pozitii, astfel ca strategiile de dezvoltare a companiei sunt aplicate la toate nivelurile, de la management pana la executie. Si call centerele companiei joaca un rol important in cultura organizationala, evolutia acestora fiind un proces complex, dar bine conturat, care contribuie la consolidarea pozitiei Romtelecom in topul celor mai importanti operatori de comunicatii din Romania.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...