Skip to main content

call-center

    • După București, outsourcingul concurează și pe piața locală

      România ocupă un loc de top pe piața serviciilor de call-center din Europa. Mizând pe forță de muncă mai ieftină decât în vestul continentului, dar și pe calitatea resurselor umane – personal cu competențe din zona de IT&C, dar și cunoștințe avansate de limbi străine – , companiile multinaționale și-au deschis filiale în România și continuă să se extindă chiar și după zece ani de prezență pe piață.
       
    • De ce sunt mici salariile pentru locurile de muncă în call-center-uri

      Cele mai mari volume cu locuri de muncă disponibile în ultima perioadă în România sunt în call-center-uri, BPO (business process outsourcing) și shared service-uri, în care, an de an, își găsesc job mii de tineri absolvenți. Un astfel de job este considerat în general unul de debut, în care tinerii nu rămân mult timp, atât din cauza oportunităților mici de creștere, cât și a salariilor, care nu depășesc cu mult salariul minim pe țară. Mădălina Bălan, managing partner Hart Consulting, a explicat într-un interviu acordat wall-street.ro de ce nu cresc remunerațiile în aceste domenii. 
    • CCC recrutează 200 de persoane pentru București și Brașov

      Compentence Call Center (CCC) caută vorbitori de limbi străine pasionați de customer experience, în vederea dezvoltării unei echipe solide. Angajații vor deveni profesioniști în domeniul comunicării și vor participa la traininguri interne avansate. Cei care vor lucra în cadrul CCC vor avea în perspectivă oportunități internaționale de carieră în cadrul companiei. 
    • România, a patra cea mai mare piaţă de outsourcing din lume

      Peste 50.000 de oameni lucrează în outsourcing-ul local, iar amploarea interesului pe care îl au investitorii străini pentru ţara noastră va creşte cu 20% în următorii doi ani. Datele arată că primele opt companii din industria locală de call center au avut afaceri în creştere continuă din 2012 încoace. O analiză ECONOMICA.NET arată cum a ajuns România una dintre cele mai competitive destinaţii globale pentru outsourcing, ce cântăreşte cel mai mult în decizia greilor internaţionali de a se extinde în ţara noastră, cum au performat din 2011 până acum cei mai mari jucători din industria românească de BPO, şi care sunt cel mai bine plătiţi profesionişti din BPO.
    • Când criza te ajută să crești - Video

      Pentru majoritatea dintre noi cuvântul criză a avut o multitudine de conotații negative: fie ca a fost vorba de reduceri de salarii, de pierderea locului de muncă sau de pierderi financiare pentru companii. Totuși, au existat și domenii pentru care criza a reprezentat un ajutor și un motor de creștere, iar demararea unei afaceri în această perioadă de incertitudine a fost o șansă pentru un business profitabil.

    • De la corporație la antreprenoriat. Un bilet doar dus

      În general, termenul de „corporație” este asociat unor cuvinte precum „câștiguri financiare peste medie”, „mediu de lucru sigur” și „statut social”. Ce te determină să părăsești o astfel de companie pentru a pune bazele propriei afaceri? Și, mai ales, cum îți gestionezi business-ul aflat la început când, pe lângă provocările de zi cu zi, ai de depășit și o criză financiară?

    • Când lipsa de experiență nu e un dezavantaj

      Pe piața muncii se vorbește tot mai mult de experiență. Pentru a avea șanse de angajare, tinerii care abia au terminat facultatea ar trebui să aibă, de preferat, și experiență. Totuși, există domenii în care lipsa de experiență nu este neapărat un dezavantaj, atâta timp cât există dorință de învățare.

    • Marii angajatori continuă recrutările

      Avem vești bune pentru cei care credeau că sfârșitul de an nu îi va ajuta să își găsească un job. Multe dintre marile companii continuă recrutările în această perioadă, iar posturile disponibile se regăsesc în mai multe orașe mari din țară. Printre companiile care caută să își întregească echipele în această perioadă se numără Genpact, Amazon, CGS sau Autoliv.

    • Carieră cu empatie şi mult echilibru

      Poate nu v-aţi gândit care sunt provocările, „parametrii” de lucru şi perspectivele angajaţilor care lucrează într-un Call Center. Noi am încercat să aflăm aceste detalii, alături de cât de mult contează aptitudinile, experienţa şi suportul oferit de companie.

    • Canadienii de la Telus International vin în România și vor face 1.000 de recrutări în următorii trei ani

      Compania canadiană de outsourcing Telus International a intrat pe piața internă prin achizitia pachetului majoritar în cadrul Call Point New Europe, un furnizor de servicii de call center prezent în România de cinci ani. Conducerea Telus își dorește ca în trei-patru ani centrele din Romania și Bulgaria să își tripleze numărul de angajați, așa cum s-a întâmplat și în cazul birourilor pe care canadienii le dețin în Filipine și America de Sud.

       

    • Liviu Munteanu, antreprenor: Statul primeste mai mult decat ofera

      Are 30 de ani si a terminat Facultatea de Cibernetica la ASE, apoi a urmat un masterat in comunicatii in Germania. S-a intors in tara cu dorinta de a pune pe picioare un business propriu. In 2005, Liviu Munteanu a demarat, cu ajutorul unor parteneri o afacere in IT. Mai tarziu, firma al carei manager general este, Pro Business Communication Services, si-a extins domeniul de activitate si pe call center.

    • ... cresti performanta in call centere

      Romtelecom este un jucator important pe piata de telecomunicatii din Romania si eforturile noastre merg in directia consolidarii acestei pozitii, astfel ca strategiile de dezvoltare a companiei sunt aplicate la toate nivelurile, de la management pana la executie. Si call centerele companiei joaca un rol important in cultura organizationala, evolutia acestora fiind un proces complex, dar bine conturat, care contribuie la consolidarea pozitiei Romtelecom in topul celor mai importanti operatori de comunicatii din Romania.

Recomandările editorilor