
angajament
-
Companiile care își ascultă oamenii și le cultivă motivația obțin rezultate mai stabile, mai coerente și mai sustenabile. Angajații implicați contribuie direct la inovație, retenție și productivitate. Datele recente confirmă valoarea strategică ce include angajamentul
-
Wolf Theiss își consolidează prezența pe piața românească prin extinderea echipei de avocați
Biroul din România al firmei regionale de avocatură Wolf Theiss își continuă extinderea prin recrutarea a șase noi avocați în cadrul următoarelor grupuri de practică: Proiecte, Energie & Infrastructură, Litigii, Drept societar și fuziuni & -
Cum îți construiești o strategie eficientă pentru o carieră de succes
O carieră de succes se construiește în timp, prin răbdare, flexibilitate, adaptabilitate și perseverență. În momentul în care pandemia de COVID-19 a devenit un obstacol în calea desfășurării activităților de lucru într-un ritm normal, rezolvarea -
Silvia Sticlea, prima româncă în funcția de Country Manager la Nestlé România
Nestlé, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, anunță numirea Silviei Sticlea în funcția de Country Manager la Nestlé România.
După plecarea lui Leszek Wącirz în Turcia, hub-ul din -
Călătoria Agile: obiective ambițioase, experiențe mai bune pentru clienți și angajați
Studii efectuate de institute sau companii specializate în sondare au arătat clar că o experiență bună a angajaților în interiorul organizației contribuie la o experiență mai bună a clienților și, pe cale de consecință, la -
eMAG: echipa care crește împreună cu businessul
Agilitatea, capacitatea de adaptare la situații complexe sau de integrare a noilor tehnologii în procesele de lucru, dobândirea unui grad mai mare de autonomie și auto-control, abilități a căror dezvoltare a fost accelerată de pandemie, -
Zuzana Balejová: Adaptabilitatea și agilitatea au început să definească atitudinea și capacitatea de reacție a business-ului nostru
Pandemia cauzată de coronavirus a produs schimbări radicale în organizarea, funcționarea, rutinele și practicile companiilor, dar și procesele de HR. Crearea și adoptarea unor noi politici și proceduri specifice situațiilor de urgență, reorganizarea din temelii -
#MakeHistory. Uniți prin diversitate, într-o lume fără fum
O companie, indiferent de mărime, nu poate exista fără o cultură organizațională solidă, creată pe baza unor valori conștientizate și asumate de angajați, indiferent de funcție, rol ori responsabilități. Stabilirea setului de valori e o -
Cum construim noul echilibru organizațional? Aflăm vineri, 10 aprilie, la ora 11:30
Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 10 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, al doilea webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va -
Cum creăm angajament și performanță în organizații?
Care este impactul valorilor unui lider asupra performanței organizaționale?
Zsolt Feher (Managing Director, Europe, Hogan Assessments): Potrivit unui studiu realizat de Hogan Assessments (reprezentat în România prin Hart Consulting) - care a examinat personalitățile și -
Angajamentul Bulgariei cu ocazia preluării preşedinţiei prin rotație a UE
"Voi face tot posibilul pentru ca să nu existe o reducere drastică în materie de politică de coeziune. Dacă nu, ne vom simţi pedepsiţi. Sperăm că vom fi înţeleşi".
Aceasta a pledat premierul Boiko Borisov, într-o conferinţă de presă organizată la Sofia cu ocazia preluării de către Bulgaria a preşedinţiei prin rotație a UE. -
Cum putem identifica „good leadership” în interiorul organizațiilor?
În piața de business actuală există neclarități cu privire la rolul liderilor în interiorul organizațiilor. Adesea, aceste neclarități duc la o stagnare a calității leadershipului în interiorul organizațiilor sau chiar la renunțarea de a mai căuta și crește lideri. -
Achiziție de flotă auto nepoluantă, în valoare de un milion de euro
După recenta achiziție de către Interbrands Marketing & Distribution SRL (IBR), Europharm Distribuție (EPH) anunță înlocuirea integrală a flotei auto utilizate în mare parte de către forța de vânzări. Un număr de peste 80 de autoturisme vor fi înlocuite până la finalul lunii ianuarie 2017 cu modelele hibrid Toyota Auris Terra și Toyota Yaris, în cadrul unui parteneriat strategic încheiat între IBR și Toyota în România. -
Indicatorii „nemăsurabili” care arată nivelul angajamentului din echipă
Noțiunea de „angajament” e folosită frecvent în ultima perioadă și propune o direcție în care multe organizații lucrează. Este o dimensiune frecvent evaluată. Din perspectiva mea, de cele mai multe ori, într-o echipă, noţiunea de „angajament” se foloseşte pentru a exprima frustrarea în privinţa comportamentului unor membri, a prezenţei lor, a respectării termenelor, a calităţii muncii lor. Există însă niște indicatori „nemăsurabili” care ne permit să aflăm exact gradul de angajament dintr-o echipă și care aduc clarificările necesare în direcţia creşterii angajamentului. -
Împărtăşeşte-le şi altora ce ştii
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Cu 1,4 milioane de clienţi şi un venit anual de 4 milioane de dolari, furnizorul de servicii pentru companiile prezente în social media, Buffer, a crescut prin introducerea unor produse utile şi a unui serviciu pentru clienţi prestat în mod exemplar. Dar adevărata sa putere şi adevărata sa creştere provin din ceva fundamental: angajamentul de a fi o companie regenerativă. -
Pentru cei cu poziții de autoritate: acesta este secretul pentru a crea angajament
Înțelepciunea convențională susține că lidership-ul "modern", orientat spre oameni, intensifică angajamentul oamenilor, în timp ce din cauza leadership-ului "depășit", de tipul comandă și control, scade angajamentul. Desigur, se înțelege că liderii participativi și încurajatori fac angajații să se simtă motivați și apreciați pentru eforturile lor, în timp ce liderii dominatori îi fac să se teamă și să se simtă fără valoare. -
Ca sa fii cu adevarat un manager foarte bun trebuie sa fii si un bun coach
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Daca jobul tau inseamna ca, intr-un fel sau altul, ai niste oameni in subordinea ta pe care trebuie sa-i conduci, lucrul cel mai important pe care-l poti face in fiecare zi este sa-i ajuti pe oamenii din echipa ta sa faca in munca lor niste progrese care sa aiba un rost si o semnificatie pentru ei.
-
Cum să scoatem ce-i mai bun din oameni
Cum ar fi o lume în care fiecare ar face exact ceea ce îl pasionează? Sau o lume în care oamenii ar face doar ceea ce știu ei mai bine? Din păcate, se pare că într-o organizație obișnuită doar 20% dintre angajați „sunt lăsați” să facă lucrurile la care se pricep cel mai bine.
Ești manager și vrei să scoți ce-i mai bun din oamenii tăi? Iată câteva idei.
-
Râurile naturale din Carpaţii României mai au o şansă
Râurile naturale din Carpații României au primit o șansă în fața amenințărilor din zona industriei hidroenergetice, prin semnarea unui protocol de colaborare între Departamentul de Ape, Păduri și Piscicultură și organizația WWF-România care prevede angajamentul de a alinia producția de hidroenergie la legislația Uniunii Europene privind conservarea naturii.
-
GPS-ul dialogului profesional: Drept înainte, fără variante ocolitoare
Câte dintre şedinţele la care aţi participat s-au încheiat cu “Da, da, da. Facem!”, “Facem, cum să nu”, “Super, aşa facem” etc? Şi câte s-au încheiat cu “X va face Y până la …”, “X se angajează că rezolvă cu asta, Y la fel cu partea lui de task şi Z îşi asumă şi el deadline-ul”? Dacă în viaţa personală, formula “facem, dregem” mai are şanse de a se concretiza în fapte, în business nimeni nu îşi permite luxul de a bănui că acel ceva va fi făcut. Pe de altă parte, nici cel care a spus că “face” nu se simte bine atunci când este certat pentru că de fapt el doar a spus: “încerc”. Şi atunci să vezi deziluzie de ambele părţi!
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...