„Engage to Stay” – Rompetrol & Webstyler Premiu: Effie Gold Categoria: Brand Experience Reprezentând Rompetrol, unul dintre cele mai cunoscute și populare branduri de origine românească, echipa Rompetrol x Webstyler îi va include pe:
- Ioana Enache - Digital&Loyalty Manager, Group Marketing, Rompetrol, cu aproape trei decenii de experiență la nivel executiv, marketing strategic, comunicare, reputație, branding și rebranding;
- Bogdan Nițu - General Manager, Webstyler, cu peste două decenii de experiență în management și strategie ca partener și fondator la Webstyler.
„The Little Box of Greens” – Carrefour & Publicis Premiu: Gold Effie Categoria: Retail Reprezentând Carrefour, primul retailer care a adus conceptul de hipermarket în România, echipa Carrefour x Publicis le va include pe:
- Miruna Micșan - Brand Manager Private Labels & Exclusivities, Carrefour Romania, cu experiență în brand management atât pentru Carrefour, cât și pentru TEX.
- Raluca Kovacs - Chief Strategy Officer, Publicis Romania, cu experiență indelungata în strategie, design, new media.
„Stay@Homebank” – ING & Jam Session Premiu: Gold Effie Categoria: Financial Services Reprezentând ING, prima instituție financiară internațională care a deschis o sucursală în România după 1989, echipa ING x Jam Session le va include pe:
- Wenka Booij - Head of Brand and Marketing, ING Bank Romania, cu aproape 20 de ani de experiență în marcom: brand strategy, brand direction, management și nu numai.
- Irina Pencea - Co-Founder & CEO, Jam Session Agency, cu experiență amplă în management, business development și marketing strategy.
Mai sunt doar 3 săptămâni și câteva zile până pe 13 aprilie, data limită de înscriere a cazurilor Effie în competiție!