Retailerul specializat în jucării, îmbrăcăminte și accesorii pentru copii, SMYK All for Kids, inaugurează încă două noi magazine în România, în orașele Odorheiu Secuiesc și Brașov. Odată cu aceste deschideri, rețeaua națională a retailerului ajunge la 37 de unități, încheie astfel planurile de expansiune pentru anul 2025.

Noua unitate din Odorheiu Secuiesc este amplasată în centrul comercial Riverside Retail Park, iar cea din Brașov se află în centrul comercial Coresi. Inaugurările vor fi însoțite de promoții și activități pentru copii, inclusiv face painting și modelaj de baloane, desfășurate între 27 și 30 noiembrie. Totodată, primii 100 de clienți care fac achiziții în fiecare magazin vor primi un ursuleț de pluș, iar cei care se înscriu în programul de fidelitate SMYK vor primi un premiu surpriză.

Deschiderea simultană a două magazine marchează finalizarea planurilor noastre de expansiune pentru 2025. În ciuda contextului economic imprevizibil, am reușit să ne consolidăm prezența pe piață și să atingem obiectivele strategice pentru acest an”, a declarat Sorin Stancu, director general SMYK All for Kids România.

Pe parcursul anului, SMYK All for Kids a deschis patru magazine noi și a investit în modernizarea a cinci unități existente, ca să ofere clienților o experiență de cumpărături îmbunătățită. Gama de produse disponibile în noile magazine include articole de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii, accesorii, articole de puericultură și jucării educaționale și interactive, atât sub brandul propriu Smiki, cât și sub mărci internaționale precum LEGO, Mattel sau Hasbro.

Ne adaptăm constant la comportamentul consumatorilor, oferind produse de calitate la prețuri competitive și multiple oportunități de achiziții prin promoții și campanii în întreaga rețea”, a declarat Alexandra Crețan, director de marketing SMYK All for Kids.

SMYK All for Kids este prezent pe piața românească din 2009 și face parte din grupul polonez SMYK, lider în retailul de jucării și articole pentru copii, cu peste 45 de ani de experiență. Lanțul oferă produse pentru copii cu vârste între 0 și 14 ani, atât sub mărcile proprii „Cool Club” și „Smiki”, cât și sub branduri internaționale