”Pe termen scurt, ne dorim să ne diversificăm portofoliul de servicii și produse care să ne consolideze poziția de lideri în domeniul dezvoltării organizaționale în România. Pe termen mediu, competențele echipei Ideologiq ne vor ajuta să ne dezvoltam pe piețele din Uniunea Europeană”, a adăugat Marius Opriș.
Parteneriatul se înscrie astfel într-o tendință globală, având în vedere că în ultimii ani marile companii de consultanță și-au deschis divizii de comunicare digitală.
”Parteneriatul cu Ascendis ne va ajuta să oferim clienților aflați în proiecte de transformare digitală

Achiziția a 33% din acțiunile agenției de marketing digital Ideologiq vine după o serie de alte achiziții efectuate de compania de consultanță în ultimii ani pentru diversificarea portofoliului de servicii și produse. În anul 2013 a achiziționat 50% din Eucom, furnizor cu cursuri de limbi străine, iar în anul 2012 a achiziționat 50% din SmartExperience – furnizor de servicii wellbeing.