Campania reprezintă o nouă etapă în viaţa brandului Vodafone, care a evoluat odată cu societatea şi cu aspiraţiile oamenilor din România. Viziunea brandului Vodafone este să fie alături de oamenii şi comunităţile care au ideile, curajul şi determinarea de a acţiona spre mai binele comun - atât prin serviciile şi produsele sale, cât şi prin parteneriatele sociale şi culturale susţinute de-a lungul timpului.

“Românii îşi doresc acum, poate mai mult ca oricând în ultimii 20 de ani, să îşi recunoască modelele şi valorile, să găsească direcţia către un viitor mai bun, să îşi redescopere sentimentul de mândrie naţională. Campania noastră vorbeşte despre dorinţa de progres, de regăsire în valorile umane autentice: pasiune pentru ceea ce facem, curaj, respect faţă de semeni, dăruire faţă de cei apropiaţi, ajutor pentru cei aflaţi în dificultate. Noi, cei de la Vodafone, credem într-o societate mai bună, în puterea romanilor de a-şi construi un viitor mai bun, împreună. În viziunea noastră, binele comun poate fi atins începând cu gesturile mărunte, de solidaritate umană, cu schimbările de atitudine, până la cauzele sociale mari, care ne leagă ca şi comunitate. Fiecare lucru în parte, dar mai cu seamă, toate împreună, ne ajută să progresăm ca indivizi, ne ajută să progresăm ca ţară”, a spus Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Vodafone România.

Noua campanie are ca fundament tradiţia îndelungată a companiei Vodafone de a susţine programe şi proiecte culturale şi ale societăţii civile, pentru persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport şi educaţie, care au reprezentat adevăraţi catalizatori şi au devenit în timp repere de succes pentru comunitate.