Creșterea numărului de salariați în compania de software PintechPlus urmează tendința pieței forței de muncă din Cluj-Napoca, unde industria IT cunoaște o dezvoltare accelerată. Față de anul 2011, numărul companiilor de IT s-a dublat, peste 1.240 de companii desfășurându-și activitatea în acest domeniu. Asta înseamnă că 1 din 10 salariați clujeni lucrează în IT.
În prezent, compania își desfășoară activitatea exclusiv pentru piețele din Franța, Elveția, Germania, Marea Britanie, Statele Unite și Belgia. Are o echipă de 270 de angajați în centrele de dezvoltare din Cluj-Napoca și Târgu-Mureș din care coordonează toată activitatea la nivel internațional.
Planuri pentru 2019
Anul viitor, compania cu sediul la Cluj vrea să își extindă activitatea pe piețele scandinave, dar și în România, țara noastră fiind pregătită, în opinia lor, pentru proiecte de transformare de business și dezvoltarea soluțiilor de automatizare.
Dar, pentru noi proiecte, e nevoie de forță proaspătă de muncă. „Oamenii alături de care ne dorim să lucrăm sunt pasionați de tehnologie, lucrează foarte bine în echipă și sunt orientați către calitate și performanță. Căutăm persoane care să înțeleagă holistic lumea în care trăim atât din punct de vedere tehnologic dar și business. Inițiativele urmate de asumarea responsabilității în implementarea ulterioară sunt foarte încurajate, ne dorim proactivitate, «can-do attitude și gândire care să spargă tiparele (out of the box)” spune Bogdan Herea, director general și fondator al PitechPlus.
Având în vedere că firma a fondat în urmă cu doi ani, o școală gratuită de IT, Academy+Plus, care le oferă tinerilor șansa de a deveni programatori cred că nu va fi foarte dificil pentru compania de software să își găsească angajații potriviți.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.