Creșterea numărului de salariați în compania de software PintechPlus urmează tendința pieței forței de muncă din Cluj-Napoca, unde industria IT cunoaște o dezvoltare accelerată. Față de anul 2011, numărul companiilor de IT s-a dublat, peste 1.240 de companii desfășurându-și activitatea în acest domeniu. Asta înseamnă că 1 din 10 salariați clujeni lucrează în IT.
În prezent, compania își desfășoară activitatea exclusiv pentru piețele din Franța, Elveția, Germania, Marea Britanie, Statele Unite și Belgia. Are o echipă de 270 de angajați în centrele de dezvoltare din Cluj-Napoca și Târgu-Mureș din care coordonează toată activitatea la nivel internațional.
Planuri pentru 2019
Anul viitor, compania cu sediul la Cluj vrea să își extindă activitatea pe piețele scandinave, dar și în România, țara noastră fiind pregătită, în opinia lor, pentru proiecte de transformare de business și dezvoltarea soluțiilor de automatizare.
Dar, pentru noi proiecte, e nevoie de forță proaspătă de muncă. „Oamenii alături de care ne dorim să lucrăm sunt pasionați de tehnologie, lucrează foarte bine în echipă și sunt orientați către calitate și performanță. Căutăm persoane care să înțeleagă holistic lumea în care trăim atât din punct de vedere tehnologic dar și business. Inițiativele urmate de asumarea responsabilității în implementarea ulterioară sunt foarte încurajate, ne dorim proactivitate, «can-do attitude și gândire care să spargă tiparele (out of the box)” spune Bogdan Herea, director general și fondator al PitechPlus.
Având în vedere că firma a fondat în urmă cu doi ani, o școală gratuită de IT, Academy+Plus, care le oferă tinerilor șansa de a deveni programatori cred că nu va fi foarte dificil pentru compania de software să își găsească angajații potriviți.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința