- User Experience- ergonomia website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop pentru asigurarea unei experiențe facile și intuitive de navigare
- Funcționalitățile website-ului- funcționarea corectă și intuitivă a tuturor formularelor din site și a întregului proces de Checkout
- Search- funcționarea corectă a câmpului de căutare internă ținând cont de Best Practices
- Mystery Shopping- calitatea serviciilor magazinelor online în relația cu clienții prin plasarea de comenzi de Mystery Shopping
- SEO- cât de bine sunt optimizate magazinele online pentru motoarele de căutare
- Security- gradul de protecție al bazelor de date și al informațiilor sensibile despre clienți în contextul actual de GDPR
- E-Mail Marketing- frecvența și calitatea campaniilor de Newsletter pentru un Open Rate & Click Rate cât mai mare
- Content & Social Media- frecvența și calitatea conținutului (ex.: Blog) și a însemnărilor din rețelele de socializare
15 ani GPeC. Aniversarea a început cu două vești bune
Revista Cariere
Ediția aniversară GPeC de 15 ani a început cu pornirea înscrielor pentru două evenimente majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință în E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului Național București. Cu o tradiție de 15 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente, comunitate și resurse E-Commerce & Marketing Online din România și Europa de Est.
Competiția GPeC – unul dintre cele mai complexe Benchmark-uri E-Commerce și una dintre cele mai utile resurse a magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile
30 de specialiști cu experiență în E-Commerce și Digital Marketing – membri în Juriul Competiției GPeC – analizează magazinele online înscrise în Competiție prin peste 200 de criterii de evaluare general valabile la nivel internațional, care vizează: