Andreea Bende a fost promovată în structura parteneriatului Diviziei de Proprietate Intelectuală a Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP Consiliere in Proprietate Intelectuala SRL). Astfel, începând cu 1 ianuarie 2019, Andreea devine cel de-al treilea partener la diviziei, alături de Ana-Maria Baciu, coordonator și Cosmina Simion.
Tenacitate, ambiție, loialitate și foarte multă muncă
Andreea Bende s-a alăturat NNDKP Consiliere in Proprietate Intelectuala SRL de mai bine de 14 ani. Evoluția sa profesională și ascensiunea ei către cea mai înaltă treaptă ierarhică spun o poveste despre tenacitate, ambiție, loialitate și foarte multă muncă. Și-a început cariera în proprietate intelectuală ca paralegal în cadrul departamentului de IP, dar pasiunea pentru acest domeniu a făcut-o să își dorească mai mult. A urmat o perioadă intensă de specializare în domeniul proprietății intelectuale, în tot acest timp fiind implicată într-o număr semnificativ de proiecte.
Andreea acordă asistență în legătură cu înregistrarea, administrarea și protecția drepturilor de proprietate intelectuală și în materie de contencios, cu accent pe drepturi de marcă și design, în diferite industrii (cu precădere în industria tutunului, FMCG, farmaceutică, media, telecom și automotive). De asemenea, are o prezență activă în organizații recunoscute la nivel mondial, precum INTA, ECTA sau Marques. Este membru al Camerei Naționale a Consilierilor în Proprietate Industrială din România (începând din anul 2008).
"Promovarea Andreei ca Partener al diviziei de IP a NNDKP a fost o decizie firească și o recunoaștere a abilităților acesteia ca un profesionist de top. Sunt mândră de drumul pe care l-am parcurs împreună și o felicit pentru această recunoaștere a statutului ei în cadrul firmei. Îi doresc să își aducă contribuția în continuare cu aceeași pasiune și implicare pe care ne-o arată din prima zi când a pășit în biroul NNDKP”, a declarat Ana-Maria Baciu, Partener și coordonator al NNDKP IP.
NNDKP Consiliere în Proprietate Intelectuală a fost înființată în anul 2003, iar astăzi este una dintre cele mai reputate și cea mai premiată echipă din România de către publicațiile specializate în domeniul proprietății intelectuale.
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă.
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați.
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.