Inainte sa fie anuntate campaniile si agentiile castigatoare ale festivalului de branding, marketing si advertising online, Ursus si Internetics au decernat 10 premii speciale persoanelor care si-au adus contributia in online-ul local, printre care: Marius Ghenea (pentru sustinerea dezvoltarii industriei online), Calin Fusu (pentru export romanesc de proiecte), Orlando Nicoara (pentru eforturile de promovare a industriei online) , echipa Grapefruit (pentru contributia la aparitia Internetics), Cristi Manafu (pentru contributia la educarea industriei online); celor de la Greenpixel si Vodafone (pentru o relatie de succes agentie-client), celor de la LiterNet (pentru eficienta in utilizarea Internetului intr-un proiect cu resurse infime si rezultate imense).
Site-uri, microsite-uri & bloguri de promovare
Bronz: „Concert la injectoare”, agentia Odyssey, client Rompetrol;
Argint:
- “TuborgSound.ro – Portalul muzicii romanesti care conteaza”, agentia Kinecto, client URBB;
- “Nae Pop”, agentia Webstyler, client Pfizer;
Aur: “Fotbal adevarat”, agentia Webstyler, client URSUS Breweries.
Best Use Of
Best Use of Viral Video:
“Concert la Injectoare”, agentia Odyssey, client Rompetrol;
Best Use of Advertising Games:
“Şofer de România”, agentiile Apropo Media & Aegis Media, client ProMotor.ro;
Best Use of E-mail Marketing:
“Cu o floare nu se face primăvară”, agentia Interactions, client Hit Mail Group;
Best use of Banners:
“Christmas Wishes”, agentia iLeo, client Petrom;
Best Use of Social Media:
“Redescoperă România”, agentia iLeo, client Petrom.
Campanii interactive
Bronz: “Şofer de România”, agentiile Apropo Media & Aegis Media, client ProMotor.ro;
Argint: “Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, agentia Kinecto, client URBB;
Aur: “Nae n-are aer!”, agentia Webstyler, client Pfizer.
Premiul special al juriului
“Best use of Emotion in a technological environment”: “Nu e poveste”, agentia Webstyler, client A&D Pharma;
Webvertiserul anului:
ING Romania.
Agentia anului:
Webstyler.