În ultimii 5 ani și jumătate, Mirela Nemțanu a făcut parte din echipa L’Oreal România, în calitate de Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager și membru în board-ul companiei. Din această funcție, a coordonat și implementat acțiunile de comunicare internă și externă, derularea proiectelor de CSR, public affairs, crisis management, scientific & regulatory affairs.
Mirela are o experiență de peste 17 ani în domeniul marketingului, comunicării și al responsabilității sociale, cumulata în cadrul TNT Express (echipa din care a facut parte aproape 9 ani, iar în calitate de Marketing Manager a fost responsabilă inclusiv de managementul activităților de CSR ale companiei) și RTC Holding (grup în care a ocupat funcția de Managing Director și Președinte al Fundatiei RTC și totodată Marketing & Communication Manager pentru trei dintre diviziile grupului).
„Sunt încântată și onorată de oportunitatea de a face parte din echipa HOSPICE Casa Speranței și de a coordona activitatea acestei fundații ce reușește să aducă speranță copiiilor și adulților care se luptă cu o boala incurabilă. Din păcate, în România aproximativ 160.000 de persoane cu boli incurabile au nevoie de îngrijire paliativă în fiecare an, însă mai puțin de 8% dintre aceștia beneficiază de ea la momentul potrivit. Scopul nostru este de a contribui la schimbarea acestor statistici și de a atrage alături de noi cât mai multe persoane dornice să ajute”, a declarat Mirela Nemțanu.
HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară, care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.
Mirela Nemțanu preia funcția de Director Executiv la HOSPICE Casa Speranței
Dana Badea