Dacă munca ta nu e chiar una plină de provocări, zilele seamănă între ele și rutina e la ordinea zilei, soluția e să ieși din tiparele obișnuite. Mai exact, atunci când te poți elibera de sarcinile proprii mai devreme decât de obicei, oferă-ți ajutorul colegilor din alte departamente. Aici ai posibilitatea să-ți lărgești orizonturile, să afli lucruri noi și colaterale muncii tale. Dar poți oferi o mână de ajutor chiar și în interiorul propriului departament, pentru că, chiar dacă împărțiți aceleași sarcini, experiența de lucru a altor colegi poate fi diferită de a ta și îți poate furniza o abordare nouă. În fine, faptul că muncești cu altcineva își poate oferi o perspectivă diferită asupra modului în care munca ta crește organizația, ceea ce te face să o reevaluezi și să îți setezi noi obiective.
2. Cere ajutor când ai nevoie
Când termenul limită strigă la tine, iar ideile te-au părăsit cu totul, soluția e lângă tine: cere ajutorul colegilor. Măcar unul, dacă nu chiar doi, își vor face timp pentru tine. Sfatul numărul 2 se leagă de numărul 1, pentru că reciprocitatea e cheia bunei înțelegeri, și nu doar la serviciu.
3. Exersează, exersează, exersează
Dacă nu ești un jucător de echipă de felul tău, poate e bine să nu te străduiești să pari ceea ce nu poți deveni. Dacă ești însă dispus să faci lucrurile să meargă, practica este mama învățăturii. Să muncești bine în echipă presupune să cooperezi mereu, să iei decizii pe baza țintelor comune ale echipei, să comunici și să transmiți informații continuu către coechipieri, să îți onorezi promisiunile, să dai feedback constructiv, nu să învinovățești. Este atitudinea corectă, care cere însă exercițiu cât cuprinde. Iar dacă totul merge bine, colegii tăi vor dori să lucreze cu tine. Și să te propună, când va veni vremea, pe postul de șef.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința